spoeky Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik heb weer eens 2 liedjes.1) I can limma i i can limma. I can limma so much 2) Take a look of mine girlfriend Alvast heel erg bedankt Die eerste weet ik niet, maar de 2e wel! Hij was vanmorgen nog op TMF geweest. Volgens mij zoek je gym class heroes: Cupid's Chokehold Zie hier het filmpje op Youtube: Ik hoop dat je deze zoek! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 En Breakfast in America van Supertramp. Die vind ik beter Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Weet iemand nog hoe die zomerhit van een x aantal jaren geleden heet?? Volgens mij zat er iets van summer in de titel of artiest. Bvd [EDIT]@ Preddy hier onder, hartelijk bedankt. Bewerkt: 1 april 2007 door Mania-92 Reageren
zoektlied Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik zoek ook weer eens een liedje Afgelopen zondag was ik bij Vitesse-Feyenoord, en daar wordt voor de wedstrijd een beroemd klassiek muziekje gedraaid: Het liedje dat gelijk vanaf het begin wordt gedraaid. iemand? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Het heet Carmina Burana Reageren
zoektlied Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Het heet Carmina Burana Bedankt Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) in dit filmpje zoek ik 3 liedjes http://video.google.nl/videoplay?docid=469...umpen%2Bpatrick spoel door naar: 4:17 min. dan zie je de MacDonalds en ik zoek de 3 nummer waar ze op jumpen 1ste: waar die gast met witte trui(dion) staat te jumpen en die andere(patrick) wijst naar hem 2de:komt patrick de Macdonalds uit en begint te jumpen! 3de: hoor je dion: "Nou komt tie!" springen ze en wachten ze en beginnen te jumpen die nummers zoek ik Alvast bedankt! PS. vragen op www.patrick-jumpen.nl? denk je misschien maar nee, heb ik al geprobeerd op die forum maar ik wilde lid worden zeggen ze dat het niet kan, zal wel zeker een gratis forum zijn met meer dan 300+ leden en heb ook email gestuurd maar ik heb al 2 weken zitten wachten en niks terug wel iets van 5 keer geprobeerd Bewerkt: 5 april 2007 door Barttjueh100 Reageren
zoektlied Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 in dit filmpje zoek ik 3 liedjeshttp://video.google.nl/videoplay?docid=469...umpen%2Bpatrick spoel door naar: 4:17 min. dan zie je de MacDonalds en ik zoek de 3 nummer waar ze op jumpen 1ste: waar die gast met witte trui(dion) staat te jumpen en die andere(patrick) wijst naar hem 2de:komt patrick de Macdonalds uit en begint te jumpen! 3de: hoor je dion: "Nou komt tie!" springen ze en wachten ze en beginnen te jumpen die nummers zoek ik Alvast bedankt! PS. vragen op www.patrick-jumpen.nl? denk je misschien maar nee, heb ik al geprobeerd op die forum maar ik wilde lid worden zeggen ze dat het niet kan, zal wel zeker een gratis forum zijn met meer dan 300+ leden en heb ook email gestuurd maar ik heb al 2 weken zitten wachten en niks terug wel iets van 5 keer geprobeerd Ik weet alleen de 2e, het liedje heet to france en is van highstreet allstars oid Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 in dit filmpje zoek ik 3 liedjeshttp://video.google.nl/videoplay?docid=469...umpen%2Bpatrick spoel door naar: 4:17 min. dan zie je de MacDonalds en ik zoek de 3 nummer waar ze op jumpen 1ste: waar die gast met witte trui(dion) staat te jumpen en die andere(patrick) wijst naar hem 2de:komt patrick de Macdonalds uit en begint te jumpen! 3de: hoor je dion: "Nou komt tie!" springen ze en wachten ze en beginnen te jumpen die nummers zoek ik Alvast bedankt! PS. vragen op www.patrick-jumpen.nl? denk je misschien maar nee, heb ik al geprobeerd op die forum maar ik wilde lid worden zeggen ze dat het niet kan, zal wel zeker een gratis forum zijn met meer dan 300+ leden en heb ook email gestuurd maar ik heb al 2 weken zitten wachten en niks terug wel iets van 5 keer geprobeerd Ik weet alleen de 2e, het liedje heet to france en is van highstreet allstars oid nou ik heb die allang maar dat is het niet! lijkt er wel veel op mss een remix? Reageren
Juju Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik heb weer eens 2 liedjes.1) I can limma i i can limma. I can limma so much 2) Take a look of mine girlfriend Alvast heel erg bedankt Ik denk dat je dit bedoeld: I can't live my, I I can't live my life this way Dat is dus The Dilated Peoples ft. Kanye West - This Way. Hoop dat je die bedoeld. Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik zoek een nummer die ik net op de radio hoorde, het refrein gaat ongeveer zo: ''I wanne speed live, Somebody watching me'' Reageren
Preddy Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Mijn gok is Beatfreakz - Somebody's Watching Me. I always feel like somebody's watching me Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Mijn gok is Beatfreakz - Somebody's Watching Me. I always feel like somebody's watching me Goed gegokt Dat is inderdaad het nummer dat ik zocht, Bedankt! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Rockwell - Sombody's Watching Me. Het refrein van dat nummer is zo vet. Gezongen door Michael Jackson. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.