Muay Thai Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 [...][quote name='GTA Monster' post='655150' Ik snap niet wat je bedoelt, kun je maybe duidelijker uitleggen aub? bijvoorbaat dank! Hij bedoelt dat het waarschijnlijk een nummer is door en voor Eurosport. Edit: Ik heb even gezocht, maar kon niets vinden. Dankje wel voor jullie hulp super! Reageren
Aeroplane Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Hey, Weet er iemand waar je kunt zien wie de liedjes van de Sims 2 zingt ! ? Alvast bedankt Reageren
Dastard Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Ik zoek alweer een nummer Beetje DJ achtig nummer en dan hoor je die vrouw: ''Follow me, and let's go'' Iemand een idee? Ja,maar hoe noemt dat lied met die trompetten van dat lied van die vrouw met "lets go"? Reageren
Rullez Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Beste mensen, Ik zoek weer eens opzoek naar 2 iedjes. Power To Te people Dat is 1 zin uit het liedje Wicked Up Boy This is col and nady. Dit is de zin uit het ander liedje. Het gaat wel wata nders, want ik weet het niet precies. Bewerkt: 14 april 2007 door Rullez Reageren
Eros Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) Lennon John - Power To The People? Bewerkt: 14 april 2007 door Eros Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Nee, hij zal wel die lelijke remix bedoelen ik laatst ook op MTV zag. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) IK heb laatst een nummer gehoord van The Game, Ja Rule, Jadakiss & Fat Joe. Ik weet niet meer hoe die heet. Ik meen dat het wat was met: I Got A Hundred Guns And A Hundred Clips Nigga I'm In New York als ik zoek op New York krijg ik een nummer van Ja Rule, Jadakiss & Fat Joe (zonder Game dus) Bewerkt: 15 april 2007 door Da Phoenix Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 IK heb laatst een nummer gehoord van The Game, Ja Rule, Jadakiss & Fat Joe.Ik weet niet meer hoe die heet. Ik meen dat het wat was met: I Got A Hundred Guns And A Hundred Clips Nigga I'm In New York Eventjes zoeken op Google leverde me bij de eerste link al het nummer op dat je bedoeld. Het nummer heet New York en is gemaakt door Ja Rule. Je hebt het ook nog over Jadakiss, The Game en Fat Joe en dat kan kloppen: Die hebben samen met Ja Rule de remix van het nummer gemaakt, waarvan je hier de songtekst vindt: *KLIK*. Zoals je ziet komt de zin die je noemt inderdaad in het nummer voor, dus volgens mij kan het niet meer missen.Het nummer dat je zoekt is dus New York (Remix) -- Ja Rule feat. Jadakiss, The Game & Fat Joe. Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Ik zoek ook een liedje, het is van een of andere Denis ofzo, ik heb wel op internet gezocht naar die naam, maar kon niks vinden. Ze zingt o.a: 'Today I wanna love ya', of iets in die trant. Ik weet het niet precies omdat ik dit liedje niet voor mezelf zoek, maar voor iemand anders. Het zou fijn als iemand het weet. Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Dat is Dennis - Today. Bewerkt: 15 april 2007 door HerrieM Reageren
Bassiej Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Deze keer heb ik een vraag die iets anders is dan jullie gewend zijn. Ik heb het liedje namelijk al, alleen zoek ik de titel ervan. Hier kun hem beluisteren. Ik hoop dat één van jullie het weet want ik kan er zelf niet uitkomen... Anyone? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 2 Nummertjes 1. Bij aftiteling van Game Kings op TMF 2. Liedje van Prison Break dat je af en toe door de serie heen hoort, bijv. Als tweener naar zo'n atvetentie loopt Reageren
Think Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Weet iemand ? Het liedje heet "Night Of Fire. Reageren
Think Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ik zoek ook een titel van een song, het gaat als volgt: "Cocaine runnin' around my brain." Het is geen techno, het is een oud nummer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.