Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

Ik zoek het melodietje wat je hoort van 6:45 tot 7:00 op Nederland1. Elke werkdag komt dit melodietje, ik wordt er altijd erg fijn van wakker als mijn ma de tv aanzet om kwart voor 7. Maar hoe heet dit liedje???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ook heb ik een andere vraag. Een paar jaar geleden had je op de muziekzenders in nederland een clip met een gozer die op zijn mountainbike door de stad reed. Hij was volgens mij een bezorger.. dat nummer wil ik downloaden maar ik weet niet meer hoe hij heet! Ik ben zijn naam kwijt dus zoeken wordt dan nogal moeilijk..

Zeer bedankt! :dans:

Robin Thicke--When I get you alone, die ander weet ik zo niet omdat ik 'm niet gehoord heb.

Dat is hem inderdaad, top! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil graag weten hoe dat liedje heet me die piepjes.. Is toen gemaakt bij/voor zo'n Russische raketlancering, je hoort volgens mij ook hier en daar Russisch in 't liedje.. Iedereen kent 'm wel..

Piepjes :duh: :

___________tuut..

_____tuut.._______tuut..

tuut..

En dat herhaalt zich steeds in dat liedje e dan soms hoger en lager..

Hoe heet die ook alweer :bier: ?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

PPK - Resurection misschien?

Weet iemand nou die nummertje die je hoort aan het einde van Game Kings, bij aftiteling? :puh:

Dat is Du hast van Rammstein

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister (Vrijdag) 'Spider-Man' gezien was een toffe film alleen er kwam ook een stukje dat er een soort feest van Oscorp was en dat MJ (vriendin van Spider-Man) was er ook aanwezig was en toen ging 'Peter' (Spider-Man) foto's maken van het grote feest want dat is zeg maar zijn baan wat hij doet.

En ondertussen trad ook een groep op een donkere vrouw die stond te zingen een nummer die me ook wel bekend voor kwam weet iemand welke ik bedoel?

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

@dieke frans: ja die clips zijn inderdaad met lego poppetjes!

Maar het is niet het nummer dat ik zoek, weet niemand anders het??

Als het een liedje is met lego poppetjes is het of Freefall van Jeckyll & Hyde of Frozen Flame van Jeckyll & Hyde :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net mooi weer de leeuw gekeken. En dit si afgelopen. Dan zie je 3 van die nette meneertjes in een pak jumpen. (Na het programma hé) Dat komt in het prgramma koefnoen. Maarw eet iemand hoe dat liedje heet?

@Ik heb hem opgenomen op mijn mp3. Maar hoe upload ik hem. Want hier op hetforum kan dat niet...

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek het nummer, volgens mij van bloedsirieus dat ze het over de politie hebben

een paar regeltjes

zwaailicht aan, rood licht en blauw ( word veel gezegt)

Bewerkt: door Bright
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...