Advancegta Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Kan iemand voor mij een geluidfragmentje uploaden uit de film Southpark: bigger longer uncut? Ik hoorde hem op iemands mobiel. Dit zeggen ze: eric: fuck Mr garrison: eric did you just say the f word? eric: jood? kyle": no fatass he meaned fuck. dit is ongeveer, aan het eind zegt eric : how did you like to suck my balls, mr garison zegt dan what did you say waarna eric het nog een keer door de luidspreker zegt. Wie heeft dit fragment? Reageren
Advancegta Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Advancegta: Voíla! 1000 maal dank Articlight Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Wie heeft er een geluidsfragmentje van de Joeri(voor de belgen;Trigger Happy) Want ze zeggen allemaal dat ik hem goed kan nadoen. Bij voorbaat dank,Greetz Sevaboy Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik heb een liedje nodig het is gewoon zo mooi het komt in de aflevering van southpark voor: De aflevering heet: Make love, Not warcraft hij gaat over world of warcraft Liedje: Live to win, till you die padadadadaddaaaaaaaaaaaa Live to win, till you die. dat is het refrein het is echt supermooi! Vriendelijke groet stijn Reageren
AwiVC Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 JAJAJAJA!!! Dat liedje heb ik op mn MP3/Mobiel/Computer! Beste leidje ooit (h) Het is Live To Win van Paul Stanley! =] Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) JAJAJAJA!!! Dat liedje heb ik op mn MP3/Mobiel/Computer! Beste leidje ooit (h) Het is Live To Win van Paul Stanley! =] HEEL ERG BEDANKT! dat vind ik dus ook! Het mooiste liedje ooit Vriendelijke groet stijn EDIT: even op men ipod zetten Bewerkt: 9 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Dit is ook een vet liedje. Weet iemand hem. Leuke video. Vriendelijke groet stijn Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Dit is ook een vet liedje.Weet iemand hem. Leuke video. Dat is P.O.D. met het nummer Boom Tip: Probeer een stukje van de songtekst te ontcijferen en typ dat in op Google. Op die manier is het erg makkelijk om het nummer en de artiest te vinden. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Dit is ook een vet liedje.Weet iemand hem. Leuke video. Dat is P.O.D. met het nummer Boom Tip: Probeer een stukje van de songtekst te ontcijferen en typ dat in op Google. Op die manier is het erg makkelijk om het nummer en de artiest te vinden. Bedankt nandro Ik zal dat trucje onthouden Vriendelijke groet stijn Bewerkt: 9 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast! Ik heb deze list of soundtracks even opgezocht op imdb http://www.imdb.com/title/tt0293662/soundtrack Hier is de link. mischien moet je zelf even uitzoeken wel liedje Vriendelijke groet stijn Reageren
spoeky Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast! Ik heb ff voor je gezocht en het liedje gevonden. Het is Missy Elliott - Scream aka Itchin. Spoeky Bewerkt: 10 juni 2007 door spoeky Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast! Ik heb deze list of soundtracks even opgezocht op imdb http://www.imdb.com/title/tt0293662/soundtrack Hier is de link. mischien moet je zelf even uitzoeken wel liedje Vriendelijke groet stijn Ik heb gisteren de film 'The Transporter' gekeken en daar kwam een liedje in voor die ik graag wilde hebben. Ik heb het fragment van het filmpje even geüpload. Klik. Het gaat mij iets te snel om de songtekst te verstaan dus misschien weet iemand hier het? Bedankt alvast! Ik heb ff voor je gezocht en het liedje gevonden. Het is Missy Elliott - Scream aka Itchin. Spoeky Ja, beide bedankt ! Het was inderdaad Sceam A.K.A. Ichin' van Missy Elliot. Reageren
markoes Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hoe heet het liedje uit de reclame van de Lipton Ice Tea alvast bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.