nick11123 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 hartstikke bedankt Preddy ik vind dat toch z,n lekker nummer Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Dat liedje uit die Renault® reclame geloof ik met die hele grote hond en dan is ie opeens weer klein. Dat liedje is VET! Hoe heet die? *verwijderd*. >>> Door .Levi.: Niet praten over Warez dat kan je een warning opleveren. Je vraagt alleen om het nummer niet wat je er mee gaat doen.<<< Bewerkt: 3 oktober 2006 door .Levi. Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Two Princes o.i.d dacht ik. Had hem eerst op m'n mp3speler staan.... Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik ben nog op zoek naar 2 versies van Boten Anna: 1. Ik heb gehoord dat er ook een Russische versie is, weet iemand welke DJ deze gemaakt heeft? 2. Er zijn 2 Nederlandse versies, die van de Gebroeders Ko en een andere, waarvan ik de artiest ook niet weet. De tekst gaat i.i.g. zo: "het klinkt heel bot, maar je hebt een uitgewoonde grot" enz. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) naast de gebroeders ko weet ik nog dat basshunter (een zweed) dat nog zingt edit: ps.: weet nog iemand hoe dit liedje heet (ik denk dat het uit een gta komt (sa??)) give something you can't understand Bewerkt: 10 oktober 2006 door killzone4ever Reageren
Preddy Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) edit: ps.: weet nog iemand hoe dit liedje heet (ik denk dat het uit een gta komt (sa??))give something you can't understand Als het uit SA zou komen, denk ik dat het 'Cypress Hill - Here Is Something You Can't Understand' is: [b-Real] Here is something you can't understand[sen Dog] How I Could Just Kill A Man en dat 4 keer achterelkaar Bewerkt: 10 oktober 2006 door Preddy Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 bedankt ik denk dat dit het is Reageren
RobertSA Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik zoek eigenlijk geen liedje, maar 2 songteksten van de nummers: Rick Ross-For Da Low Dr. Dre-Detox Reageren
Preddy Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Rick Ross-For Da Low Van Dr. Dre - Detox kon ik niets vinden Reageren
Ferre Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik zoek een nummer. Het was tussen 3 en 4 uur op een dag in september,3/4 weken gelden dacht ik. Ik keek op MTV naar Top 25: Best Of New Bands volgens mij. Nummer 9 was een hele grappige clip, 4 mannen die op van die lopende banden (jeweet wel, zo'n fitness apparaat). Daarna kwam nummer 8, en de titel daarvan zoek ik. Ik zal de clip even omschrijven. Het is is clip in teken/schilder stijl. Nou, er zit een jongen en een meisje op een bankje in een park. De jongen praat en begint later te fluiten en te zingen, dan gaan ze in de bus naar zijn huis. In de bus begint het meisje ook te fluiten en zingen. Dan in dat huis komen ze erachter dat ze een goed nummer hebben gemaakt en ze nodigen allemaal mensen uit. Je herkent waarschijnlijk het nummer aan het injehoofdblijvenzittende gefluit. Wie kent dit nummer? Raar he? Ik weet heel veel details maar de naam van het nummer niet [/font] Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik zoek ook een nummer: Hij komt alijtd in Goede Morge Nederland (GMN) s'ochtends op ned1, het is dan in de trugblik van het programma heb je dan een liedje erbij ik wil graag weten wat de naam van dat liedje is Alvast Bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik zoek een nummer. ... nummer aan het injehoofdblijvenzittende gefluit.Wie kent dit nummer? De eerste die je noemt, moet die loopbvanden is OK Go - Here It Goes Again, maar daar ben je niet naar opzoek. Die ander moet haast wel zijn Peter, Bjorn & John - Young Folks. Reageren
Pitbull Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ik zoek de auteur en de titel van dit liedje: ".......doeda doeda and ........all the doedade, all the doedadee...... Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ik zoek de auteur en de titel van dit liedje:".......doeda doeda and ........all the doedade, all the doedadee...... Zou het dit nummer kunnen zijn, die je zoekt? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Nummer 9 was een hele grappige clip, 4 mannen die op van die lopende banden (jeweet wel, zo'n fitness apparaat). dat is een nummer van Ok_GO en die andere ken ik neit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.