Proximitus Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ik hoorde vanochtend op de radio een liedje, weet niet precies hoe het ging, weet wel dat er de volgende regels in kwamen: The moonlight in your eyes Between you and I/me en dan hoorde je in het refrein geloof ik heel vaak: way oh way oh way oh way en dan ook nog een muzikaal stukje (een solo dus ) Bewerkt: 24 oktober 2007 door Proximitus Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Heh Natuurlijk is er altijd een muzikaal stuk in ... Annyway dit kwam ik uit; Jason T Ingram - Don't Let the Moonlight Burn Your Eyes Bob Dylan - Sad-Eyed Lady of the Lowlands Richard Elliot - Moonlight In Your Eyes Hmm hopelijk is het een van deze liedjes, IB Reageren
Proximitus Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Heh Natuurlijk is er altijd een muzikaal stuk in ...Annyway dit kwam ik uit; Jason T Ingram - Don't Let the Moonlight Burn Your Eyes Bob Dylan - Sad-Eyed Lady of the Lowlands Richard Elliot - Moonlight In Your Eyes Hmm hopelijk is het een van deze liedjes, IB Het kan aan mij liggen, maar deze liedjes kan ik nergens vinden Dat ene van Jason T Ingram is trouwens de naam van een album van hem, niet de naam van en liedje. Reageren
NSA Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hoe heet dat liedje uit de reclame van Heineken dat iedereen slaapt en als die lieveheersbeesje weg is iedereen weer verder gaat? Reageren
Preddy Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Dat is Backyard dog - baddest ruffest Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik zoek een liedje wat ik gister hoorde tijdens 'De Gouden kooi'. Heb al wel gegoogeld, maar kan ik niks vinden. Je hoort heel vaak I'm sorry..en dan bijvoorbeeld 'for the things that I haven't done, en 'I'm sorry for the facts that I didn't know.. Weet iemand welke ik bedoel? Reageren
Ruwie Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ja volgens mij is dat: Akon-Sorry Blame it on me moet je even op Limewire downloaden Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik zoek weer een liedje.. Deze keer niet omdat ik het een leuk liedje vind maar iemand anders, je hoort het op dezesite van Johan de Film. Weet iemand hoe die heet? Reageren
Preddy Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik zoek weer een liedje.. Deze keer niet omdat ik het een leuk liedje vind maar iemand anders, je hoort het op dezesite van Johan de Film. Weet iemand hoe die heet? Michiel Huisman - De liefde Reageren
nasdreas Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 als je dit doorskipt naar 2.03 dan komt seg maar een nummer met eminem maar hoe heet dat nummer ik wil heel graag dat nummer!! Alvast bedankt Reageren
Preddy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 als je dit doorskipt naar 2.03 dan komt seg maar een nummer met eminem maar hoe heet dat nummer ik wil heel graag dat nummer!! Alvast bedankt Dat nummer heet "Mosh" Reageren
Dastard Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik zoek 2 liedjes: 1. van Editors het gaat van "Someone hit the lights"... 2. Ik denk van de Chemical Brothers,maar het refrein gaat van: "Please forgive me,i never ment to hurt you..." Reageren
Preddy Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik zoek 2 liedjes:1. van Editors het gaat van "Someone hit the lights"... 2. Ik denk van de Chemical Brothers,maar het refrein gaat van: "Please forgive me,i never ment to hurt you..." 1. An End Has A Start 2. Golden Path Echt moeilijk opzoeken was het niet, de artiesten kloppen en de zinnen ook ongeveer. Als je dan op Google zoekt als volgt heb je ze zo: <artiest> lyrics <zin uit liedje>Dan heb je zelf de titels in een handomdraai en dan hoef je niet op ons te wachten Reageren
mixie100 Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) hoe heet het liedje is mijn vraagg ?? omdat de link het niet deed ff opnieuw http://www.youtube.com/watch?v=Lyqv0riGnZQ Bewerkt: 30 oktober 2007 door mixie100 Reageren
Pitbull Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 hoe heet het liedje is mijn vraagg ??omdat de link het niet deed ff opnieuw http://www.youtube.com/watch?v=Lyqv0riGnZQ jibbs - chain hang low Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.