TomHagen Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Al geruime tijd is er in de chevrolet reclames hetzelfde liedje, wat ik zoek. Op deze site kan je de reclame zien met liedje, weet iemand welk liedje dit is? Klik Hier! Edit: Aah, bedankt voor de hulp, Preddy. Bewerkt: 1 november 2007 door SoaDT0M Reageren
Preddy Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Al geruime tijd is er in de chevrolet reclames hetzelfde liedje, wat ik zoek. Op deze site kan je de reclame zien met liedje, weet iemand welk liedje dit is? Klik Hier! Het is gebaseerd p[ het lied Good Thing van de The Fine Young Cannibals. Ze hebben het aangepast voor de reclames maar ik geloof niet dat die buiten die reclames ergens te vinden is.Zie ook Bewerkt: 31 oktober 2007 door Preddy Reageren
PrI3sT Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 hoe heet het liedje in dit filmpje ?? Reageren
HerrieM Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 @PrI3sT, zoals gewoonlijk had je alleen de comments bij het filmpje hoeven te lezen, de tweede geeft het antwoord al: Grinspoon - 'Lost Control' Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Dat is Grinspoon met Lost Control. Bewerkt: 2 november 2007 door Jon-asses Reageren
Blink Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Heey, Gisteravond de show Most Wanted gezien van Najib Amahli en op een gegeven moment ging de beste man beatboxen door zijn microfoon. Later in de act doet hij speciaal voor het wat jongere publiek een soort "trance" nummertje. Als ik mij goed herinner was dit een aantal jaar geleden een hit. Hoe dan ook, ik wil heeeeel graag de naam van het nummer weten.. Ik heb het opgenomen zodat het zoeken (lees:begrijpen) misschien wat makkelijker wordt.. >>HIER<< Mijn dank is groot Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Wie kan mij vertellen hoe het eind liedje heet van Mastermovie trailer...Danku wel Bedoel je Born to be alive van Patrick Hernandez? Bewerkt: 4 november 2007 door -->nick<-- Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik zoek een liedje maar ik heb er geen filmpjes van. Het is een soort housse/jump nummer met een goede beat. Je hoort de namen van steden in de wereld. Onderandere deze Amsterdam New york Er zijn er nog meer maar die ben ik kwijt. Het is een bekend nummer Iemand.... Reageren
Marsmello Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Ik zoek een liedje maar ik heb er geen filmpjes van. Het is een soort housse/jump nummer met een goede beat. Je hoort de namen van steden in de wereld. Onderandere deze Amsterdam New york Paris Tokio Er zijn er nog meer maar die ben ik kwijt. Het is een bekend nummer Iemand.... Hierboven vernieuwt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ik zoek een liedje maar ik heb er geen filmpjes van. Het is een soort housse/jump nummer met een goede beat. Je hoort de namen van steden in de wereld. Onderandere deze Amsterdam New york Er zijn er nog meer maar die ben ik kwijt. Het is een bekend nummer Iemand.... volgens mij The Global Deejays met The Sound Of San Fransisco Reageren
NSA Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Hoe heet zon liedje dat je een beat hoort en daarover heen een soort accordion? Reageren
NSA Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Heb het snel nodig, Please Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Kun je misschien iets meer informatie geven? Want hiermee is het best moeilijk het liedje te zoeken die jij bedoelt Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Hoe heet zon liedje dat je een beat hoort en daarover heen een soort accordion? Dat is volgens mij Samim met het nummer Heater Reageren
Mister.X Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Ik zoek een liedje maar ik heb er geen filmpjes van. Het is een soort housse/jump nummer met een goede beat. Je hoort de namen van steden in de wereld. Onderandere deze Amsterdam New york Paris Tokio Er zijn er nog meer maar die ben ik kwijt. Het is een bekend nummer Iemand.... Hierboven vernieuwt. Dankje voor je toevoeging Marsmello! Ik zoek een liedje maar ik heb er geen filmpjes van. Het is een soort housse/jump nummer met een goede beat. Je hoort de namen van steden in de wereld. Onderandere deze Amsterdam New york Er zijn er nog meer maar die ben ik kwijt. Het is een bekend nummer Iemand.... volgens mij The Global Deejays met The Sound Of San Fransisco Dankje. dat is hem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.