Jump to content

Walktrough NL

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het spel James Bond 007 Everything or Nothing, maar ik kom niet verder bij de missie: "Hoogdravend" of in het engels: "The High Road", het is missie 21.

weet iemand misschien een nederlandse walktrough te vinden van dit spel? :?

Alvast Bedankt

Radio۞Espantoso

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op google gezocht, maar ik heb niks gevonden. :(

Maar ik heb zelf ook 007: Everything Or Nothing. :) Dus ik ga nu even proberen om van level 21 een filmpje/walktrough te maken. Ik edit dit bericht wel als ik er klaar mee ben. ;)

EDIT: De filmpjes zijn klaar. :)

Het zijn 2 filmpjes:

- 1 filmpje voor het eerste deel van de missie (het deel met de auto).

- 1 filmpje voor het tweede deel van de missie (het deel met de motor).

Filmpje 1: Klik.

Kleine uitleg: Je moet met de auto naar een plek rijden (aangegeven met een blauwe cirkel op de radar). Je hebt helaas geen wapens in de auto. Vijandelijke auto's kun je daarom maar het beste negeren, je kunt ze toch niet kapot maken. Maar vijandelijke motors kun je wel kapot maken, door er gewoon heel hard tegen aan te beuken, of (dit werkt beter vind ik) de vijandelijke motor tegen een muur aan te beuken (zoals je ook op het filmpje ziet). Verder moet je gewoon rustig rijden, je hebt alle tijd. Kijk vaak op de radar, zodat je precies weet waar je naartoe moet, en hoe je het beste kunt rijden.

Filmpje 2: Klik. (Dit filmpje was te groot om te uploaden met Putfile, dus heb ik het met Rapidshare ge-upload. Als je niet weet hoe je het filmpje moet downloaden, vraag je het maar. ;) )

Kleine uitleg: Je moet met de motor naar de mijn rijden (aangegeven met een blauwe cirkel op de rader). Nu heb je gelukkig wel wapens. Om auto's kapot te schieten, gebruik je raketten. En om motors kapot te schieten, gebruik je de shotgun. Net als bij het eerste deel van de missie moet je gewoon rustig rijden, en vaak op de radar kijken. Je moet altijd de blauwe cirkel op de radar volgen, die geeft aan waar je naartoe moet. Op een gegeven moment kom je in een stuk dat je van dak naar dak moet springen. Dit moet je niet te haastig doen, want dan heb je kans dat je valt. Neem altijd een goede aanloop, doe het rustig aan. Als je valt is het trouwens geen ramp, dan is het niet 'Mission Failed'. Je moet dan gewoon opnieuw het dak op rijden. Op het allerlaatst rijd je over een brug, en zak je er met je motor doorheen. Dan ga je hard op een beeld af, een beeld met een mond erin. Als je optijd gaat slippen, pas je met de motor door de mond heen. Als je niet slipt, gaat alleen de motor door de mond, en dan is het Mission Failed. Goed opletten dus. ;) Hoe je moet slippen, wordt als het goed is aangegeven. Ik heb het spel voor de Gamecube, en dan moet je slippen met B. Voor de Playstation en Xbox weet ik het niet.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de filmpjes, dat krijg je als je met een digitale camera een ouderwetse TV filmt. :$ Ik hoop dat de filmpjes wel duidelijk genoeg voor je zijn.

Heel veel succes ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Heel erg bedankt Baasbart (ik heb je zelf in m´n respect list gezet!)

Topic gesloten! (misschien :slotje: ?)

Topic gesloten! (misschien :slotje: ?)

Ik zie weleens vaker leden dit zeggen. Maar op het forum sluit de crew niet een topic als een vraag beantwoord is. Er kan altijd nog iemand met een vraag komen of reageren. In de GTAForum FAQ vind je een stukje dat gaat over gesloten topics.

Waarom zit er een slotje op mijn topic?!

Topics kunnen om verschillende redenen gesloten worden. Ik noem er een paar op:

* Het topic bestaat al. Als je mazzel hebt, heeft iemand je al een link gegeven naar het eerdere topic, en zo niet, gebruik dan de zoekfunctie om het eerdere topic op te zoeken.

* Het topic strookt niet met de regels. (Te) onzinnige topics, topics waarin illegale zaken besproken worden, spamtopics, etc. worden gesloten.

* Het topic ontspoort. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren doordat er veel offtopic gepost wordt. Dwz; Men wijkt te ver van het oorspronkelijke onderwerp af.

Gewoonlijk vermeldt degene die het topic sluit waarom hij dat doet. Is dat niet het geval, begrijp je de reden niet of ben je het er niet mee eens, dan is het altijd mogelijk om een PB naar de moderator te sturen.

Vat een slotje op je topic niet persoonlijk op. Topics waarvan jij vindt dat ze leuk zijn kunnen in de ogen van veel anderen irritant zijn, bijvoorbeeld omdat het het zoveelste topic is over dit onderwerp. De crew doet haar best om dit forum schoon en overzichtelijk te houden. Word daarom niet kwaad op een crewlid wanneer die je topic op slot gooit, maar kijk eerst is naar de reden ervan, en heb het er met het crewlid over. Hij doet dit niet om je te zieken.

Volgens de FAQ is er niks mis met dit topic, dus dit topic hoeft niet gesloten te worden ;)

Bewerkt: door Ferre
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Zoow ik haal ff dit topic naar boven, want ik ben bij de laatste missie van James Bond

Ik moet Diavolo verslaan, dat lukt. maar daarna moet ik naar de verkeerstoren gaan?!

Waar is die, en hoe kom ik daar in??

BaasB kan je me misschien helpen, of iemand anders?!

Alvast Bedankt,

Radio۞Espantoso

Geplaatst:

Grove st. het duurt nog wel even tot dat de laatste missie komt denk ik ,want ze zijn nu nog maar bij 1

Geplaatst:
Grove st. het duurt nog wel even tot dat de laatste missie komt denk ik ,want ze zijn nu nog maar bij 1

Ik weet :D

Maarjah, ik dacht miss. wil je dat weten ;)

Zoow ik haal ff dit topic naar boven, want ik ben bij de laatste missie van James Bond

Ik moet Diavolo verslaan, dat lukt. maar daarna moet ik naar de verkeerstoren gaan?!

Waar is die, en hoe kom ik daar in??

BaasB kan je me misschien helpen, of iemand anders?!

Alvast Bedankt,

Radio۞Espantoso

Ja hoor, ik kan je wel helpen. :Y Ik wil best weer een filmpje voor je maken, net als vorige keer. ;) Maar ik zit in beetje krap met de tijd, vorige keer kostte het me meer dan een uur om je te helpen... Het oefenen van de missie, het filmen, het uploaden van het filmpje, enzovoort, duurt allemaal best wel lang... Ik wil je graag helpen, maar ik kan dan niet beloven dat ik vandaag het filmpje af heb. Ik heb hem op zijn laatst morgen om 20:30 af (ik heb het morgen ook best druk...). Is dat goed?

EDIT: En zoals beloofd, heb ik een filmpje gemaakt. Klik hier om het filmpje te bekijken (je hoeft het filmpje niet eerst te downloaden zoals bij rapidshare, je kunt het filmpje direct bekijken): Klik. Het kan zo zijn dat je het filmpje niet meteen ziet, omdat hij even moet laden.

Kleine uitleg:

Eerst moet je dus Diavolo verslaan. Dit gaat trouwens het beste met de AT-420 (zoals je op het filmpje ziet, is Diavolo na één schot van de AT-420 verslagen). Als je Diavolo verslagen hebt, moet je naar de geschutskoepel. Hoe je bij de geschutskoepel komt, zie je in het filmpje. Als je in de geschutskoepel bent, moet je een paar keer op de raket schieten die Diavolo heeft afgevuurd, totdat hij explodeert. En voilà, je hebt het spel uitgespeeld. :)

Veel succes ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...