Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Raten AUB.

aanvraagtalesce4.png

Attentie: Deze sig is gemaakt door -Matthijs- Ik heb toestemming om hem te mogen showen !

Rate ze :puh:

Cheers

Tales :cya:

Geplaatst:

Al heb je toestemming om te mogen showen, het is niet een Sig die door jou gemaakt is, maar dus door Matthijs,

dus eigenlijk zou Matthijs hem mogen showen in dat geval, maar het gaat hier om raten natuurlijk, dus dat doe ik maar.

Ik vind het heel origineel met al die kleine inkepingen in de Sig. Verder is de pixelstretch die in de Sig zit goed bewerkt, en zitten er meer bochten in, wat natuurlijk veel beter is dan alleen de rechte een meestal saaie pixelstretch. Dat er sommige dingen ook over elkaar heen zijn geplakt is ook leuk bedacht, het geeft ook een extra leuk effectje aan de Sig mee. De tekst vind ik redelijk, hij kan beter door misschien de Opacity ietsje te verlagen, maar het is een redelijke tekst over het algemeen.

Cijfers

Achtergrond: 8

Kleuren: 7.5

Render: 7.5

Effecten: 8.5

Tekst: 7

Originaliteit: 9

Algehele indruk: 7.8

Eventuele bonus: 0.1

Leuk en vooral origineel, een 8 (voor Matthijs). ;)

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

Geplaatst: (bewerkt)

Het idee van de blokken is goed, alleen past het niet bij anime signatures. De background is niet zo speciaal, en op sommige delen overcontrasted. Verder had de tekst wat non-pixeliger gemogen,en op een lage opacity op een gekleurd gebied, meestal tot 10%. Dit doe ik meestal, en het past.

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Prachtig gedaan,zeker met die blokken en de figuur mooi laten uitkomen ik geef je (-Mathijs-) een 8.4/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...