getagun Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 hoe kan ik een eigen gang maken? Reageren
Juliuzz Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Als je genoeg respect hebt krijg je de optie om een gang bij elkaar te halen. Je moet dan iemand van de grove gang (met groene kleding aan enzo) targeten en dan op pijltje omhoog drukken, dan volgt dat ventje je overal en helpt ie mee met schieten enzo... Ik kan nu alleen nog maar een gang van 3 extra ventjes maken. Reageren
getagun Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 (bewerkt) Als je genoeg respect hebt krijg je de optie om een gang bij elkaar te halen.Je moet dan iemand van de grove gang (met groene kleding aan enzo) targeten en dan op pijltje omhoog drukken, dan volgt dat ventje je overal en helpt ie mee met schieten enzo... Ik kan nu alleen nog maar een gang van 3 extra ventjes maken. kan je alleen die met die groene pakjes je laten volgen? Bewerkt: 29 oktober 2004 door getagun Reageren
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Ja. Je kan het proberen bij The Ballas e.d maar dan doen hun ook richten op je. En believe me, zijn houden hun wijsvinger niet stil B) Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Soms ook dat andere vingertje ook niet..:$ Dat gang oprichten vind ik beetje geinig wel, maar die gasten kunnen niet over hoge hekken springen ! Wel handig voor drive-by B) .. Reageren
thugkai Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 bij mij klimde ze wel over 1hoge hek:S dus het kan wel! Reageren
harry1985 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 bij hoeveel missies kun je dit gaan doen , en hoe krijg je het snelste respect Reageren
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 gewoon heeel veel missie's spelen Reageren
KillerKing Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 He, kan je ook je respect verliezen of zie ik weer eens verkeerd??? En nog een vraagje---> Kan je je eigen gang niet iets anders geven dan pistool. Een uzi zou handig zijn. :rolleyes: Reageren
Smooth Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ze gebruiken het wapen wat ze bij zich hebben kan een gewone gun zijn of zo'n tec9 of zo. Ik kon die gang shit pas unlocken toen ik die graveyard missie moest doen(waar je die leider van die andere gang moet wasten). Ze werken alleen vaak niet mee. Cover'en je niet wanneer je het nodig hebt of rennen soms gewoon weg. Reageren
sjakie187 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik kon die gang members mij al snel mij laten volgen na de eerste paar missies van sweet (2 ongeveer) Reageren
Pablo Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 ik heb al meegemaakt dat die groene dikkop zij iets van sorry cj ive got a serious headacke <_< zat wel in een missie dacht ik Reageren
iman Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ik kan al een 7 personen gang maken ik heb genoeg respect maar ik heb hun hulp niet zo vaak nodig Reageren
Darth Maul Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Heomeer respect je krijgt hoe groter je de gang kan maken als je het meeste respect hebt kan je volgens mij een 7 man gang maken. Richt met je pistool op de gang members en druk dan h of g in dan heb je ze gerecruteert. Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Heomeer respect je krijgt hoe groter je de gang kan maken als je het meeste respect hebt kan je volgens mij een 7 man gang maken.Richt met je pistool op de gang members en druk dan h of g in dan heb je ze gerecruteert. Neen je moet op iemand richten en dan H+G drukken! nu kan je door middel van h en g zorgen dat je gang blijft staan of je volgt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.