medion Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 - De instructies uit readme.txt in het Nederlands:- 1. Maak een backup van default.dat en default.ide in de \data folder. 2. Voeg onderstaande regel toe aan default.dat onder MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff: MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF 3. Verander deze regel in default.ide (volgens mij niet eens nodig, maar ja) # wheels: 250-257 naar # wheels: 250-257, 249 4. Voeg nowheel.DFF (in de "GTAVC\ViceCity manual install" map toe aan de \models\generic folder 5. Voeg deze lijn toe aan default.ide, onder de regel waar 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 in staat: 249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0 Ik heb een vraag over het instaleren van dmagic1wheelmod v3 nummer 1 heb ik gedaan Maar vanaf nummer 2 t/m 5 snap ik er geen bal meer van. Want waar moet je al die nummer in voegen en die regels. En waar moet ik default.dat en default.ide voor inruilen? En wat bedoelen ze met lijn??? Kan iemand het beter uitleggen? het liefst met plaatjes. Dit heb ik van een andere site maar ik vind het nog erg vaag. (met zoekfunctie kom ik niet op dmagic1wheelmod v3, dus misschien is het wel eerder behandeld) medion Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 het is niet zo moeilijk, bij stap 3 staat dat je een bepaalde lijn moet zoeken, en die moet vervangen met de andere lijn. dat is met de andere stappen ook het geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.