onurski Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb de missie key to her hart gedaan daarna heb ik nog een x met haar gedate alleen ik werd ontdekt door een andere vriendin en toen stapte ze uit de auto ik heb inmiddels al end of the line gedaan en alle madd dogg missies maar ik wil nog breaking the bak at caligula's doen alleen daarvoor heb ik die vrouw nodig altijd al ben ik bij haar huis staat er your girlfriend is not at home now try again later alleen ik ben er al zovaak geweest en ze is er nooit iemand tips !?!? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb de missie key to her hart gedaan daarna heb ik nog een x met haar gedate alleen ik werd ontdekt door een andere vriendin en toen stapte ze uit de auto ik heb inmiddels al end of the line gedaan en alle madd dogg missies maar ik wil nog breaking the bak at caligula's doen alleen daarvoor heb ik die vrouw nodig altijd al ben ik bij haar huis staat er your girlfriend is not at home now try again later alleen ik ben er al zovaak geweest en ze is er nooit iemand tips !?!? Weet je wel zeker dat je op het goede tijdstip gaat? Je moet dan tussen 12.00 en 22.00 uur bij haar aankomen, anders is ze er niet. Als je haar vermoord hebt, kan je niet meer met haar daten... Succes! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Misschien ben je altijd er op het verkeerde moment. Kijk hieronder eens naar wanneer ze thuis is: Millie PerkinsOmschrijving Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je warderobe. 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar 100% Geen beloning in tegenstelling tot de andere vriendinnen Meer over de vriendinnen kun je hier vinden. Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik het hier zelf ook last van gehad, het is heel frustrerend. Maar, op deze manier was ze er bij mij wel. Je moet gewoon helemaal geen aandacht daar aan besteden. Pas als je alles gedaan heb of als je een keer bij haar huis in de buurt ben op het goeie tijdstip moet je langsgaan. Als het goed is, is ze er een keer ineens wel. Als het niet goed is, kun je altijd nog savegame-aanvraag doen. Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 ga bij haar huis staan en spoel de tijd door (ysohnul) als je chaets gebruikt, dat doe ik ook altijd als ik egt steeds met haar bezig ben dan trek ik me ginp Suit aan ga naar haar toe spoel de tijd door en daten dan weer save dan weer de gimp Suit aantrekken daten........enz. Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Hoi ik ben nu ook bij die missie, bij mij komt ze ook niet ik blijf de hele dag wachten. Ik heb meer dan 50% spieren en ik heb al 1 keer met haar gedate. Ik denk dat ik haar toch vermoord heb. Is dat erg? Anders moet ik overnieuw beginnen maar daar heb ik ook niet zo'n zin in. Kan iemand helpen? Reageren
BaasB Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Nee, dat je haar vermoord hebt is niet erg. Je hoeft haar niet te hebben voor de 100%. Als ze dood is, kun je als het goed is gewoon haar huis in op de key card te pakken, geen probleem. EDIT: 500e post Groeten BaasBart Bewerkt: 28 juli 2006 door BaasB Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Hoi ik ben nu ook bij die missie, bij mij komt ze ook niet ik blijf de hele dag wachten.Ik heb meer dan 50% spieren en ik heb al 1 keer met haar gedate. Ik denk dat ik haar toch vermoord heb. Is dat erg? Anders moet ik overnieuw beginnen maar daar heb ik ook niet zo'n zin in. Kan iemand helpen? als je haar vermoord hebt dan kan je niet meer met d'r daten, het kan gevolgen later in het spel Y55 Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat voor gevolgen kan dat dan voor het spel hebben? En ik kan het huis niet in het is gewoon een dichte deur. Ik heb 1 keer met haar 2 keer met haar gedate,de tweede keer was haar fun te laag en is ze weggegaan en nu kom ik haar huis niet meer in. Maar ik krijg nog wel een melding dat progress denise - word. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat voor gevolgen kan dat dan voor het spel hebben?En ik kan het huis niet in het is gewoon een dichte deur. Ik heb 1 keer met haar 2 keer met haar gedate,de tweede keer was haar fun te laag en is ze weggegaan en nu kom ik haar huis niet meer in. Maar ik krijg nog wel een melding dat progress denise - word. Als je 35% met haar hebt zal je een telefoontje krijgen van Millie en hierna kun je naar haar huis toegaan en de KeyCard pakken. Nu zal je een Telefoontje krijgen van Woozie en kun je de missie Breaking the Bank at Caligula. Vermoord je haar zal je gewoon naar haar huis kunnen gaan en daar de keyCard pakken. Nu zal je een Telefoontje krijgen van Woozie en kun je de missie Breaking the Bank at Caligula. ASPHALT Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Hoi ik ben nu bij die denise, dat is mijn eerste vriendin, ze zeggen dat je moet eten bij dat eethuisje bij haar op de hoek maar welk eethuisje is dat dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.