Swiggers Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 met welke auto's kun je allemaal dingen mee bijv.. een takelwagen kan auto's op takelen...welke auto's kunnen nog meer van zulke dingen Reageren
libertycitypc Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 met een taxi kun je taximissies doen ambulance ook missies brandweer ook missies vuilniskar ook missies politie ook missies Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) -Met een Packer kun je auto's opladen. (Ze blijven alleen bijna niet staan ). -Met een takelwagen kun je auto's slepen. -Met een tractor kun je auto's slepen. -Met een taxi kun je taxi missies doen. -Met een politiewagen, HPV 1000 (politie motor) Enforcer, FBI Rancher, Rhino (tank), Barracks of Hunter kun je politiemissies doen. -Met een Ambulance kun je Medic Missies doen. -Met een brandweerwagen kun je Firefighter missies doen. -Met een Black Boxville kun je inbreek missies doen. -Met een Brown Streak of Freight (treinen) kun je de Freight missies doen. -Met een Broadway kun je Pimping Missies doen. Kijk voor meer informatie over zij missies en de voertuigen hier op Wikigta. Bewerkt: 22 juli 2006 door Flying Dutchman Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Je vergeet de HPV1000 Met een Dumper kan je de bak bewegen Met een Andromada kan je een luik openmaken in de onderkant Reageren
coz Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 vuilniskar ook missies o ? kan me vergissen , maar volgens mij niet Reageren
libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 VEEG WAGENTJE DAN HEEFT VOLGENS MIJ OOK MISSIES EN DE VUILNISWAGEN OOK Reageren
Whoop Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ik ben net naar de "sweeper" (veegwagentje) gegaan en bij mij kan je daar geen missies mee doen. Playstation 2. Er is er nog een die niet vernoemd is de "harvester" je kan er geen missies mee doen maar tis wel eens plezant om i.p.v. graan mensen te oogsten. Bewerkt: 23 juli 2006 door Whoop Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 ik dacht op de pc wel Nee, helaas niet. Op geen console/PC kun je missies doen met een vuilniswagen of veegwagen. Alleen met de wagens die ik eerder genoemd heb, kun je missies doen: -Met een Packer kun je auto's opladen. (Ze blijven alleen bijna niet staan ).-Met een takelwagen kun je auto's slepen. -Met een tractor kun je auto's slepen. -Met een taxi kun je taxi missies doen. -Met een politiewagen, HPV 1000 (politie motor) Enforcer, FBI Rancher, Rhino (tank), Barracks of Hunter kun je politiemissies doen. -Met een Ambulance kun je Medic Missies doen. -Met een brandweerwagen kun je Firefighter missies doen. -Met een Black Boxville kun je inbreek missies doen. -Met een Brown Streak of Freight (treinen) kun je de Freight missies doen. -Met een Broadway kun je Pimping Missies doen. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 soory mijn fout ben in de war met gta lcs denk ik Reageren
Ramon Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 soory mijn fout ben in de war met gta lcs denk ik Je hebt gelijk met lcs kan je idd Vuilniswagen missies doen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Er is nog een recreatiewagentje: De Forklift Truck. Met dit karretje kan je dozen oppakken en verplaatsen. Reageren
Nickonly Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 En er was toch ook zoiets als een Dozer dacht ik (ook zo'n wer voertuig als de Dumper) waarbij je die voorkant op en neer kan bewegen. En bij een Rustler (P-51 Mustang, 2e Wereldoorlog vliegtuigje) kan je de machinegeweren laten schieten. Maar ja dat zijn niet echte missies natuurlijk... Reageren
gta fan man Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Met een Dumper kan je de bak bewegen je vergeet de hpv1000stond er bijMet een Andromada kan je een luik openmaken in de onderkant hou moet je de onderkand van de andromada openmaken ik heb noomod geinstaleerd en daar heb je alle voertuigen maar hoe moet dat dan het zelvde als met de dumper? Bewerkt: 24 juli 2006 door gta fan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.