sludgemeijer Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Op 8 of op 2 drukken Reageren
Puma Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 paar leuke ideeen: 1. probeer een tractor te vinden. zoek een volgende tractor, laat je 'haak' naar beneden en rijd er achterwaarts tegenaan. Doe je haak weer omhoog en je sleept de tractor. zoek een volgende tractor, steel die en ga de voorste tractor slepen. ga zo door en kijk hoeveel tractors je kunt slepen. 2. probeer om met een tractor een shamal te slepen en van het vliegveld af te krijgen (ik heb dat nog niet op andere vliegtuigen geprobeerd maar bij de shamal werkte het (Ps2)). 3. haal een packer en parkeer er een packer bovenop (flink proppen). 4. haal een dumper, doe je klep omhoog en ga keihard op de snelweg van LV rijden. hier en daar zijn van die soort verkeersborden die over de hele weg in de lucht gestrekt zijn, of bruggen zijn ook goed; hier blijf je met je klep achter hangen. gevolg: omdat de onderkant van de klep nu op de grond komt, is het mogelijk dat auto's of andere voertuigen per ongeluk je laadklep in rijden. dit is mij wel eens gelukt. rijdt dan achteruit zodat je die auto's in je laadklep hebt and go for a ride! 5. dit zal waarschijnlijk niet lukken, je ziet vanzelf waarom maar probeer een helikopter op een packer te parkeren, let wel dat je het bovenste gedeelte 'omhoog' kantelt zodat het vlak staat. waarschijnlijk zakt de helikopter door de vrachtwagen heen, dit gebeurde ook bij mij toen ik het met een maverick probeerde (Ps2)[/font] Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Met een Andromada kan je een luik openmaken in de onderkant hou moet je de onderkand van de andromada openmaken ik heb noomod geinstaleerd en daar heb je alle voertuigen maar hoe moet dat dan het zelvde als met de dumper? Dat moet inderdaad hetzelfde als met de Dumper. Ik weet van MTA dat dat zo is. Maar in MTA kan soms meer dan in het gewone spel. Misschien is het in het gewone spel niet mogelijk om die onderkant open te doen. Bewerkt: 18 augustus 2006 door kesava Reageren
NIELS_ Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Je vergeet de HPV1000Met een Dumper kan je de bak bewegen Met een Andromada kan je een luik openmaken in de onderkant Daar kan je niet eens in Reageren
Vercetty Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 in de storyline niet nee, maar als je een carspawner download kanje hem gewoon voor je neus spawnen Reageren
coz Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 overigens .. je kan de trommel van de cement wagen laten ronddraaien niet dat het verder iets zin heeft .. maar toch - was nog niet genoemd Reageren
Vercetty Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 de trommel van de cementwagen draait altijd rond, als er niemand in zit, als jij er in zit, of iemand anders. maar zoals gezegt maakt het niet veel uit... Reageren
Kraay Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Hij zal denk ik bedoelen je kunt hem sneller en langzamer rond laten draaien door 8 en 2..Heeft geen nut ofzo, maar toch . Reageren
coz Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Hij zal denk ik bedoelen je kunt hem sneller en langzamer rond laten draaien door 8 en 2..Heeft geen nut ofzo, maar toch . inderdaad .. wist dat ik iets vergat Bewerkt: 28 augustus 2006 door coz Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 jullie vergeten de BMX in Los Santos (skatepark naast de hospital) en de NRG-500 bij easter basin docks in San Fierro bieden hebben missies waarbij je checkpoints moet verzamelen... zijn toch ook een soort side-missions....toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.