executioner Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 he zit met een probleem en ik hoop dat er hier mensen zijn die me uit de noot kunnen helpen mijn probleem is dat mijn spel vast loopt als ik ongeveer een 10a15 min aan het spelen ben nu is mijn vraag of jullie hier een oplossing voor hebben had gedacht om zo een patch te instaleren maar durf niet goed om dat ik niet weet de welke groetjes executioner Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Je kunt altijd even kijken of je de goede systeemeissen hebt voor GTA, al zou je dat nog niet gedaan hebben. De minimale systeemeissen: Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Over de rest van de systeemeissen vind je hier nog wat informatie. Over een patch installeren zou ik niet zo inzitten, je kunt het spel altijd opnieuw gaan installeren mocht een patch verkeerd uitlopen. Ik heb ook nog even gezocht met de zoekfunctie van dit Forum, en heb daarmee dit gevonden. Die topics kun je ook nog even nalezen op wat bruikbaars. Veel succes nog! Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Wat ook goed helpt is je drivers up te date bij mij was dit een groot probleem sinds ik ze heb upgadate doet sa het weer heel goed Het kan ook helpe om je pc te fromateren als ik het woord goed heb dan zet je pc alles weer goed op een rijtje en kijk het na op fouten Edit: je kan je topic beter in het GTA San Andreas Hardware Problemen zetten Bewerkt: 22 juli 2006 door gammie Reageren
executioner Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 aan de systeem vereisten liegt het niet heb een laptop met pentium 4 3.4GHZ 1024 mb ram 512 mb videokaart ati 100 gig hardeschijf dvd speler met lightscribe geluidskaart direktx 9 in vbm die drivers hoe moet ik daaraan beginnen ben op dat gebied maar een leek . die format zie ik niet zo goed zitten moet dan weer alles beginnen instaleren dit is iets van de laatste optie Reageren
nick11123 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 heb je mischien geen achtergrond taken aanstaan zoals msn, internet, of iets anders als je dat wel heb sluit het dan af via windows taakbeheer. dat kan het mischien wel zijn omdat er dan het een en ander op je computer meedraait en Sanandreas is een groot spel dus daarvan kan het wel komen iniedergeval nog succes Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 in vbm die drivers hoe moet ik daaraan beginnen ben op dat gebied maar een leek .die format zie ik niet zo goed zitten moet dan weer alles beginnen instaleren dit is iets van de laatste optie Wat voor Video kaart heb je? Heb je verder nog problemen met het geluid of werkt dat goed? Als je het even doorgeeft wil ik wel voor je de update zoeken Reageren
Pete-R Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Ik heb hier een patch voor je geupload. Hij verandert je Gta versie van 2.00 of 1.01 naar 1.00, omdat je deze patch ook nodig heb om Mta Sa te kunnen spelen kan het misschien ook helpen voor de gewone gta. Het is te proberen. v1patch Bewerkt: 22 juli 2006 door Pete-R Reageren
executioner Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 sorry ben mis geweest met met mijn video kaart hier zijn de juiste gegevens INTEL Pentium 4 650 3.4hz HT Technologie met 2MB cache 1024MB DDR2-533 Dual Channel 100GB Harddisk DVD+/-R(RW) double layer drive LightScribe Wired en Wireless 802.11g 54Mbit FaxModem 56K Li-ion batterij 256MB DDR ATI Radeon X600 Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 sorry ben mis geweest met met mijn video kaart hier zijn de juiste gegevensINTEL Pentium 4 650 3.4hz HT Technologie met 2MB cache 1024MB DDR2-533 Dual Channel 100GB Harddisk DVD+/-R(RW) double layer drive LightScribe Wired en Wireless 802.11g 54Mbit FaxModem 56K Li-ion batterij 256MB DDR ATI Radeon X600 Kun je alleen je video kaart aangeven en eventuweel geluids kaart? Dit kun je gemakkelijk vinden door: Start menu>>instellingen>>Configuratiescherm>>Printers en andere hardware>>Systeem (staat in linkse menutje)>>Hardware>>Apperaatbeheer>>Beeldschermadepters. Daar moet het tussen staan Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.