Jump to content

Zero

Recommended Posts

Geplaatst:

is de 2de missie van zero noodzakelijk om verder te komen in de verhaallijn?

want die missie met dat vliegtuigje lukt me echt niet :N

Geplaatst: (bewerkt)

nee ja hoeft zero inpreciepe niet te doen je kan hem gewoon uitspelen

ik hem hem wel gedaan. :Y

ja kan gewoon de missie,s verder spelen

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Nee, de missies van Zero zijn niet nodig voor de verhaallijn.

Je kunt ze dus ook helemaal op het laatst doen.

Ze zijn echter wel nodig voor de 100% :).

Groetjes, Dutchy3010

Je hebt deze missie niet nodig voor he verhaal, je kan dus gewoon verder gaan zonder dat je deze missie behaalt, maar als je het spel tot de wel bekende 100% wilt brengen moet je ze wel halen, maar ik raad je gewoon aan deze missies al tijdens het verhaal te behalen, want dan ben je er direct van af en dan hoef je aan het eind je bijna nergens meer zorgen over te maken en dan kan je jezelf gaan focusen op de OddJobs, dit zijn de zij- missies zoals Pimping en Trucking. En niet te vergeten de Photo Opertunities en de Hidden Sprays en de Horse Shoes niet te vergeten. Ik kan je uiteraard wel wat tips voor je, want dan kan je ze eventueel zelf doen en als dat nog niet wilt dan kun je de missie in het: 'Savegame Aanvraag forum'.

Ik denk dat je het over de missie Suply Lines hebt, want dat is een missie waarin je een aantal Couriers moet vermoorden. Dit doe je met een klein Rc vliegtuig, dit vliegtuig is best lastig te besturen dus ik raad je aan om wat te gaan oefenen met de grotere vliegtuigen. Of je probeert de missie een aantal keer, je moet dus gewoon de Couriers die je op de radar ziet vermoorden dit is helemaal niet moeilijk dus ik kan je ook nog wel at tips geven.

• Je kan het beste achter de Bus/motor gaan vliegen houd vol automatisch het Vuur open en laat het voertuig onploffen als het een motor is zal het wat moeilijker gaan, maar probeer in ieder geval de Courier te vermoorden, wan tdat is uiteraard de opdracht in deze missie.
  • Zorg dat je de camera goed zet voordat je gaat beginnen zo heb je een groter overzicht en zo kan je ook beter de Couriers zien en uiteindelijk vermoorden wat natuurlijk ook de bedoeling is.
  • Probeer een soort Route te creëren, ga dus niet Oost naar west en andersom, maar maak bijvoorbeeld een rondje, want je hebt zoals je waarschijnlijk al gezien had te maken met een Benzine meter, is die op dan zal het vliegtuig neer storten en dan kan je weer opnieuw beginnen. Let daar dus goed op, want het is zonde als je daardoor weer overnieuw moet beginnen.
  • Probeer zo rustig mogelijk te vliegen, want wie druk en onrustig gaat doen kan een crash of een botsing verwachten, let dus hel goed op je vliegkunsten, want het zou ook hierbij jammer wezen dat je de missie overnieuw moet doen door zo'n lullig iets.

Verder zijn er nogn wel wat tips die ik je kan geven, maar ik denk dat je hier wel genoeg aan hebt. Wil de missie niet lukken dan kan je het altijd nog even aan iemand anders uit je buurt of van dit forum vragen, maar het leukste is natuurlijk om het zelf te doen en ik denk wel dat het je gaat lukken met deze informatie. Nou veel succes en veel plezier met deze missie en vlieg niet tegen iets aan en houd de benzine meter in de gaten. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Nee de Zero missies zijn niet nodig om verder te geraken in de storyline, je kan ze dus gewoon achterwege laten. Je kan ook zeggen ik doe ze na de storyline, misschien heb ik dan wat meer vlieg ervaring. Ik heb nog wel wat tips voor je:

• Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot.
  • Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijd dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen.
  • Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen.
  • De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege.
  • Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner.
  • Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer.
  • Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen.

@ Cactusdildo :cab:

Dan valt enkel de laatste tip weg..;)

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...