Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Hallo. Ik heb eerder een toppic geplaatst met gevraagd om hulp met Xtreme Stunt Challenge 2. Ik vroeg: "Waar moet ik alle bestanden van Xtreme Stunt Challenge 2 neerzetten?" Wil iemand nu even reageren? En me alsjeblieft helpen? Gr. Tim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 heb geduld........... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 heb geduld........... Ik heb geen gedult Weet jij het misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Heefd iemand nog een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Het is verboden om te dubbelposten! Gebruik de Edit Knop ! En waarschijnlijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Uhm staat dat niet in de Readme ik heb de mod zelf niet maar meestal staat het daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Uhm staat dat niet in de Readme ik heb de mod zelf niet maar meestal staat het daar Daar staat het niet Het staat niet in read me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Maar, kan iemand mij helpen? Want ik kom er zelf echt helemaal niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Doe nou is eens rustig. Ik wil je wel helpen je kan toch gewoon de bestanden uitpakken met winzip en dan over de orginele bestanden gooien? Bewerkt: 30 oktober 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timmieboy Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Doe nou is eens rustig. Ik wil je wel helpen je kan toch gewoon de bestanden uitpakken met winzip en dan over de orginele bestanden gooien? Uh, nou, ik weet het nog niet zo goed hoe het moet. Heb jij een help pagina op internet die uitlegt Waarmee en Hoe je dat kan doen? Gr. Tim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Het staat wel in de readme smart ass. Ga als je de rar file geopent heb naar tools. Klik daat GTA mod installer aan. Install de mod. Dan moet je weer bij hetzelfde tools mapje naar VC Limit Adjuster. Moet je even in de readme kijken hoeveel dummy en nog wat moet. Dan kan je spelen.' Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Het staat wel in de readme smart ass.Ga als je de rar file geopent heb naar tools. Klik daat GTA mod installer aan. Install de mod. Dan moet je weer bij hetzelfde tools mapje naar VC Limit Adjuster. Moet je even in de readme kijken hoeveel dummy en nog wat moet. Dan kan je spelen.' Postaldude Precies dat wilt posten is niet echt de bedoeling! Is het gelukt trouwens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Wat een waardeloze topic, had beter niet gemaakt kunnen worden of gewoon in het GTAGames praat forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 'kee, titel aangepast; Ik heb dit topic tot nationaal-Xtreme Stunt Challenge 2-help-mij-topic gebombardeerd. Iedereen rustig & vrolijk svp. Gaarne ontopic blijven; Dus alleen vragen & antwoorden over de Xtreme Stunt Challenge 2-problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.