Jump to content

Leone Familie


Donwell

Recommended Posts

Als je vijanden van de Leone's vermoord (Colombian Cartel, Yakuza), kun je dan weer vrienden met ze worden?

Ja dat zou best wel kunnen denk ik. Kijk naar GTA2, als je daar ruzie hebt met een gang en je wilt ze weer te vriend hebben moet je hun rivalen afknallen. Dan krijgen ze weer respect oor jou, ik denk dat je dat nu ook zult moeten doen. Je zult hun rivalen moeten afmaken, ze hebben 2 rivalen dat zijn de Sindacco Family,

en de Forelli Family. De Sindacco Family kan je tegenkomen in het Red Light District of in Hepburn Heights.

Meer info over de gangs vind je hier:

http://nl.wikigta.org/index.php/Gangs_%28GTA_III%29

Edit: Oke, dan heeft typhoon gelijk. Ik dacht dat het net zoals met GTA2 in werking zat..

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

De Yakuza en de Colombian Cartel toch ook? Yakuza sowiso omdat je dan voor de Yakuza werkt en dan Salvatore vermoord.

Maar de Leone's weten nooit dat de Yakuza's Salvatore vermoord hebben, het was immers Claude en zij konden niet weten of die voor de Yakuza werkte of niet.

De Colombian Cartel is een beetje iedereen's vijand, maar niet echt een rivaal waarmee je constant in een gangwar verstrikt raakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je een punt.

De Sindacco Family komt helemaal niet voor in GTAIII, maar waar kan ik de Forelli's ook alweer vinden?

Ik heb al heel wat Colombians afgeslacht, maar zonder succes :cry:

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan niet. Dit is enkel mogelijk in GTA2, waar het hoofdonderwerp eigenlijk respect is. In GTA2 dring je respect af van gangs door de vijandige gangleden van die gangs waar je respect van wil hebben te vermoorden.

In GTA III en de daarop volgende GTA's is dit helaas niet meer mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...