Froodooo Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Wie wilt er lekker even battle'len zo in de zomervakantie. Het is voor de lol, dus wees niet bang dat je punten tegen mij verliest (of had ik daar juist bang voor moeten zijn?). Anyway, hier het lijstje dan maar: Onderwerp: Eigen keus Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 't is vakantie, doe maar rustig aan! Bewerkt: 23 juli 2006 door Froodooo
-Matthijs- Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) Hier is mijn inzending, alvast succes Froodooo! Bewerkt: 22 juli 2006 door -Matthijs-
Froodooo Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Froodooo -Matthijs- Stemmen t/m 25 juli!
RonaldVC Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik stem op Matthijs. Ik vind de signature van Matthijs erg mooi gelukt. Je eerste creatie met c4d, en hij is erg goed gelukt. De render staat mooi in de sig, de achtergrond is mooi bewerkt, ookal vind ik de linkerkant nogal leeg, en de tekst vind ik echt geweldig. Misschien had je die twee vlekjes aan de linkerkant nog kunnen weggummen, omdat het daar wat los in de ruimte staat, maar verder is de signature mooi afgewerkt. Klasse. Bij de signature van Froodooo vind ik het patchwork niet zo mooi. Daardoor vind ik de achtergrond een beetje teveel opvallen, ik bedoel daarmee dat de achtergrond zegmaar het eerste is wat me opvalt, en daarna de render en de rest van de details.. De tekst en de border vind ik wel heel goed gedaan, en de render staat ook leuk in de sig. Maar het gaat tussen deze twee sigs, en dan vind ik die van Matthijs toch mooier.. Mijn stem gaat dus naar Matthijs, veel succes nog jongens.
King Room Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik stem op Matthijs. Ik vind de signature van Matthijs erg mooi gelukt. Je eerste creatie met c4d, en hij is erg goed gelukt. De render staat mooi in de sig, de achtergrond is mooi bewerkt, ookal vind ik de linkerkant nogal leeg, en de tekst vind ik echt geweldig. Misschien had je die twee vlekjes aan de linkerkant nog kunnen weggummen, omdat het daar wat los in de ruimte staat, maar verder is de signature mooi afgewerkt. Klasse. Bij de signature van Froodooo vind ik het patchwork niet zo mooi. Daardoor vind ik de achtergrond een beetje teveel opvallen, ik bedoel daarmee dat de achtergrond zegmaar het eerste is wat me opvalt, en daarna de render en de rest van de details.. De tekst en de border vind ik wel heel goed gedaan, en de render staat ook leuk in de sig. Maar het gaat tussen deze twee sigs, en dan vind ik die van Matthijs toch mooier.. Mijn stem gaat dus naar Matthijs, veel succes nog jongens. Ik vindt Froodooo zijn achtergrond ook niet zo mooi!! Dat vindt ik jammer!! Vandaar die stem op Matthijs
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 ik stem op matthijs, die is veel mooier... ik kan er nie veel meer over zeggen... maar ik vind die van frodoo iets te saai.
DenkaanHenk Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik stem ook op -Matthijs- Mooi gedaan.
~Mario~ Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ja dit is bij mijn dus gewoon nu al duidelijk, mijn stem gaat naar: Matthijs Bewerkt: 23 juli 2006 door searagent
Blastov Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Froodoo, niet echt een mooie achtergrond ook de render spreekt me niet zo aan. De text daarintegen is wel weer mooi. Matthijs, zeer mooie sig, een practige render en achtergrond. Stem: Matthijs >>> Door .Levi.: Wel naar de titelbeschrijving kijken. Stemmen is t/m 25 juli.<<< Bewerkt: 25 juli 2006 door .Levi.
Recommended Posts