Jump to content

Verwijder probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb een verwijder probleempje.

Ik wil graag een bestand verwijderen maar als ik dat doe krijg ik een error met dat het bestand eerst gesloten moet worden. Als ik pc herstart dan krijg ik het zelfde.

Hoe krijg ik dit verwijderd dan?

Via configuratie scherm lukt het ook niet, daar krijg ik de error dat eerst alles gesloten moet zijn.

Help me! :-(

Screen

omgwtfhaxws8.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Doe eens CTRL ALT Delete, ga dan naar Taak Beheer en dan naa Processen zoek dan naar dat bestand doe dan rechtermuis knop en op: Proces Beëindigen.

Anders kun je ook naar Documenten alle mappen opennen en dat bestand via dat te verwijderen of eventuweel de pc op nieuw starte en nogmaals proberen

Bewerkt: door gammie
Geplaatst: (bewerkt)

:cya:

Start even Taakbeheheer op (Control-Alt-Delete) en ga naar het kopje 'processen'. Druk even op de 's' en kijk of er bijvoorbeeld 'sfmr.exe' staat, want dan kan je het natuurlijk niet verwijderen. Moest dit geen resultaat opleveren, download dan even "Whatsrunning" op >Deze< site. Daarma kan je zien welke toepassingen allemaal automatisch en zonder permissie starten vanaf de PC opstart. Zelf had ik hier ook een heleboel onnodige bij, en heb deze geblokkeert. In de lijst van de programma's die opstarten zoek je dus even, en als je iets ziet dat niet nodig is, klik dan op 'Rechtermuisknop-->Delete' en het zal niet meer opstarten vanaf het begin. Volgens mij zal dit helpen, en zal je het na dit probleemloos kunnen verwijderen, zo niet.. Ik zou me echt niks anders kunnen indenken..

Succes ! :cya:

@-->Samurai: Wat gaat die safe-mode in godsnaam helpen :?

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Je hebt niet de enigste met dit probleem, zelf heb ik dit ook vaak. Er zijn speciale freeware programmatjes

hiervoor. Bijvoorbeeld unlocker die kan je hier downloaden. Je unlockt een file als volgt:

Klik met je rechtermuisknop op een folder met een gelocked bestand:

tutorial1.png

Zijn er bestanden gelocked, worden die weergeven en kan je ze unlocken door op unlock all te klikken:

tutorial2.png

Succes ermee,

Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:

Ah, moest gewoon even taak beheer, processen en daar stond hij tussen.

Dankjewel.

Nu kan ik weer verder met 3ds max.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...