iam2noob4u Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) aah lama ff snel een vraagje: 1. kan ik in een IPL objecten plakken die in de normale wereld zijn (interior 0) en ook objecten die in een alternatieve zijn (interior 1024)??? -> Ja! kan word ook gedaan in originele IPL! 2. Is er een limiet aan de hoeveelheid objecten in de IPL (ik gebruik er niet meer dan 500)? 3. Ik gebruik alleen al bestaande modellen in mijn IPL moet ik dan een nieuwe IDE maken of is het al geladen door de anderen? Bewerkt: 22 juli 2006 door iam2noob4u Reageren
Fireman Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 1. Jep 2. Denk het niet 3. Ja wordt geladen Reageren
mickey Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 1. Je kan de objecten niet zo maar "plakken", moet er een aparte regel voor aan maken. Zie de IPL sectie in deze tutorial.-> Ja, je kan het in een bestaande IPL doen, maar handiger is om een nieuwe IPL en IDE te maken. 2.Er is opzich geen limiet aan het aantal objecten in de IPL, maar er is wel een limiet aan het aantal objecten dat je aan San Andreas (ik neem aan dat het daar over gaat) kan toevoegen. Naar mijn weten kan je 6 nieuwe objecten toevoegen(correct me if I'm wrong) 3.Nee, je hoeft geen nieuwe IDE te maken. Greets, Mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.