Jump to content

Dennis Bergkamp, afscheid van een glorieuze voetballer

Froop

Recommended Posts

Dennis Bergkamp, die je onderhand een voetballegende kan noemen, heeft vandaag in het gloednieuwe stadion van Arsenal zijn laatste wedstrijd genoemd. Je kan het een pracht wedstrijd noemen. Verslag vind je

hier. Dit is altijd mijn favoriete voetballer geweest, mede dat ik er naar vernoemd ben. Geweldig hoe hij die ballen net om/over die keepers schoot. :)

Bergkamp kwam op zijn twaalfde terecht in de jeugdopleiding van Ajax, waar hij in 1986 zijn debuut maakte in het eerste elftal. In 1993 vetrok hij naar Inter, wat geen groot succes werd. Hij ging naar Arsenal, waar hij van 1995 tot vanavond speelde. Voor het Nederlands elftal speelde hij in totaal 79 wedstrijden, waarin hij 37 keer scoorde.

Filmpjes:

Hier Hier

Bedankt voor het mooie voetbal Dennis. :)

Bewerkt: door Froop
Delen op andere websites

lol die vent die dat zit te prestenteren dennis bergkamp zegt ie vel tien keer jezu sshe bij dat wk 98wel heeft hij ene mooie cariere gehad en arsenal is door hem naar uefa chamions leuge finale gekomen!

Delen op andere websites

Alleen jammer dat hij in zijn laatste wedstrijd niet meer kon scoren :-( . Ik vind zijn mooiste goal ooit die tegen Newcastle. De Pirouette(ofzoiets :schater: )

ja, die was geweldig, dat ie zo draaide, wooh!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...