mart Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik heb drie vragen 1. waarneer en waar zijn strand feesten 2. hoe moet je 2 pistolen pakken dus in elke hand 1 ik heb zeg maar al twee gewone pistlolen gevonden maar ik krijg ze niet in beide handen als ik twee pistolen vind heb ik er maar 1 pistool? 3. hoe moet je praten op straat, ik weet wel dat je als je naar rechts drukt een possitive reactie geeft en links een negative reactie maar ik kan tegen niemand praten als ik iemand zie lopen en oik druk op rechts of links zegt cj niks terwijl die meneer of mevrouw wel iets tegen mij zegt zoiest van dat ik aan de kant moet gaan? ligt het omdat ik nog niet alle missie's heb gedaan ik ben ongeveer bij 8% en heb alle sweet en ryder missies al gedaan en ben nu met big smoke bezig en heb net die trein missie gedaan, dat je die trein moet volgen op zo motor en dat smoke dan die ventjes schiet die op de trein staan thanks in advance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 Je kan alleen reageren volgens mij, en die beach party's; ik zag een rood circeltje bij de vuurtoren op een beach, en daar staat : ''Cluckin' Chock isn't ready yet!'' Weet niet of dat 't is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 1. Weet ik niet, heb zelf ook niets kunnen vinden. 2. Kan later pas, ik meen na een training. 3. Wish i'd know ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaTTa Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 -2: er verscheen net een schermpje waarin stond dat ik binnenkort 2 pistolen kon dragen wanneer ik nog langer met mijn pistolen ging verdedigen... -3: sinds ik wat langer speel praten steeds meer mensen tegen me en wanneer ze dat doen krijg je ook altijd dat schermpje van positief/negatief reageren, zelfs wanneer ze zeggen dat ze mijn tatoes mooi vinden kan ik reageren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 okee man relax Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb nog een vraagje, ik heb bij de docks de sleepwagen gepakt hoe moet je dan ander mans wagen weg slepen? wat jullie zijden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shinryu Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Als je met een micro SMG schiet (uzi ofzo) krijg je daarbij machinegun skill. Deze loopt steeds omhoog en als dat balkje vol is kun je met 2 SMG's schieten Dit is echt relaxt joh echt cool om mee te schieten heb hem zelf ook gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb nog een vraagje, ik heb bij de docks de sleepwagen gepakt hoe moet je dan ander mans wagen weg slepen? wat jullie zijden . makkelijk zat. Je zorgt ervoor dat je haak naar beneden is dan rij je heel rustig naar achteren zodat je bij de bumper van een andere auto zit dan hoor je kloenk! dan zit de auto erop dat met de analoge stick de kraan omhoog doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.