superlol Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Heey ik wil die achtergrond van Main Menu veranderen hoe doe ik dat?? ik wil niet een mod die ook nog andere dingen veranderd ofzo alleen de achtergrond weet iemand hoe dat moet met een mod of iets anders ?? BVD Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik weet allen hoe je de kleur veranderd van start menu en balk, door rechtermuis knop op bureaublad>Eigenschappen>Vormgeving en/of Thema's Daar kun je de kleur ook van je start menu wijzigen. Hopelijk heb je hier wat aan Anders kun je ook onder google kijken miss dat daar wat te vinden is voor als je het uitgebreider bedoeld Grz gammie Reageren
superlol Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik weet allen hoe je de kleur veranderd van start menu en balk, door rechtermuis knop op bureaublad>Eigenschappen>Vormgeving en/of Thema's Daar kun je de kleur ook van je start menu wijzigen.Hopelijk heb je hier wat aan Anders kun je ook onder google kijken miss dat daar wat te vinden is voor als je het uitgebreider bedoeld Grz gammie hallo, ik heb het hier over Vice city, als je het spel start krijg je een menu de achtergrond van DAT menu Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Je hebt hier in ieder geval de TXD-tool voor nodig: Klik hier! <----wel even inloggen of registreren! dan ga je naar je vice city map, waar alle data staan. Als je daar bent open je de map TXD. Daar staan volgens mij alle loading screens en het menu. Met de TXD tool kun je deze aanpassen. Dit kun je de volgende keer beter bij Moddeling Help plaatsen Bewerkt: 23 juli 2006 door ArticLight Reageren
Donwell Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Er zijn genoeg mods op internet, gebruik Google eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.