sammerd Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik heb wat problemen met mijn scherm wanneer ik gta san andreas speel. ik heb al geleze op het forum dat de nomorehotcoffee patch wel kan helpen met enkele problemen maar wnnr ik de patch wil installeren zegt hij old file does not exist. kan iemand hiermee helpen. ik heb de 2e versie van gta sa, of kan iemand mss stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. of eeft iemand mss het bestandje gta_sa.exe alvast bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik heb wat problemen met mijn scherm wanneer ik gta san andreas speel.ik heb al geleze op het forum dat de nomorehotcoffee patch wel kan helpen met enkele problemen maar wnnr ik de patch wil installeren zegt hij old file does not exist. kan iemand hiermee helpen. ik heb de 2e versie van gta sa, of kan iemand mss stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. of eeft iemand mss het bestandje gta_sa.exe alvast bedankt Als je v2.0 hebt, kun je de Hot Coffee Patch niet meer installeren. Je SA is dan al gepatched. Maar kun je uitleggen wat je problemen zijn? Als je het wat specifieker zegt, kunnen we je beter helpen. Owja, .exe files mag je niet over het forum verzenden. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 volgens miJ is de hotcoffee er uit bij v2 Reageren
sammerd Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 als je op het forum op hardware problemen kijkt naar pagina 4 dan zie je een topic met titel rare strepen door mijn beeld:S dan zie je enkele screenshots en dat probleem heb ik dus plus dat mijn beeld dan soms vertraagd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.