~Lance Vance Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Is het mogelijk om GTA SA Claude te vervangen door GTA3 Claude en hoe Reageren
Donwell Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ja dit kan. Zoek in gta3.img van SA of GTAIII naar claude.txd en dff. Zet deze om naar CJ.txd en dff. Vervang CJ.txd en dff (claude) met CJ in gta3.img van SA. Nu kun je Claude in SA spelen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 ik bedoel dat je die claude uit farewell my love in sa vervangt door gta3 claude Reageren
Donwell Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 dat is hetzelfde. Zoek in GTA3.img van GTA3 player.txd en player.dff. Verander die in claude.txd en claude.dff. Open nu GTA3.img van GTA SA. Vervang de claude die daar in staat door die ene die je net uit GTA3.img van GTA3 hebt gehaald. Nu heb je de GTA SA Claude vervangen door de GTA3 Claude. Veel geluk! Reageren
Flotje Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Is het niet zo dat dit vreemde effecten opleverd?? Zoals dat bijvoorbeeld dat poppetje op de kop komt te staan, of dat de textures niet kloppen?? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Is het niet zo dat dit vreemde effecten opleverd??Zoals dat bijvoorbeeld dat poppetje op de kop komt te staan, of dat de textures niet kloppen?? Daar heb ik eigenlijk nog niets van gehoord. Bij mijn weten zou dat perfect moeten werken... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.