Falkner Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 hey, ik moest naar een één of andere dansclub toe dan zie je jizzy zitten en van hem moet je in z'n 'Pimp Mobiel" stappen en van de hoertje wegbregen maar ik stap in die auto maar dat pijlt blijft boven die auto staan en de tekst 'Get in the Pimp Mobile' ofzo blijft steeds verschijnen terwijl ik er tog in zit please help !!! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 mmmm.....als ik je overige posten doorlees is het eerste wat in me opkomt: mods. Kan het zijn dat daardoor je spel beschadigd geraakt is (nou ja, niet het spel maar de missielijn dus). Want normaal gesproken moet je dat mens, wat trouwens verschrikkelijk irritant zit te zeuren onderweg, gewoon kunnen afzetten op de plaats van bestemming. Misschien kun je je save-game even uploaden hier, dan kan ik (of iemand anders) even kijken voor je Reageren
Falkner Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 ik heb mods gebruikt ja maar ik heb GTA SA ge unistaleert er weer geinstalleerd maar ik zal mn save hier op gooien GTASAsf1.b Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik heb hem even ingeladen, maar CJ stapt gewoon in de auto en het spel gaat verder.......weet je dan genoeg, moet ik hem voor je doen even of kijk je zelf nog even? Ik heb SA natuurlijk helemaal "kaal" geinstalleerd: geen cheats, geen mods niets.....misschien dat dat helpt natuurlijk Reageren
Falkner Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 van mij mag je het gewoon proberen want bij mij wil die niks doen :S >>> Door GTA-Sheep: Oke....je krijgt hem zo terug dan.....<<< Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Helaas......hij gaat bij mij wel verder in de auto en dan moet je op gegeven moment die mevrouw afzetten en krijg je een nieuwe opdracht. Direct na de introductie: bureaublad. En dat tot 2 keer toe. Toen was ik het een beetje zat eerlijk gezegd. Denk dat er toch ergens een foutje in de save zit...sorry man Reageren
Falkner Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 OOH ok ik heb het nog eens 5 keer geprobeerd en nu wou die het wel bij mij doen maar bedankt voor de moeite Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 bij mij doet ie het ook gewoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.