GTA Fanaat Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Hey iedereen, Heeft er iemand van jullie ook Jupiter CMS, en zou die gene hem dan misschien even door kunnen sturen via PB, of hier neer zetten..? Ik moet hem namelijk hebben, maar helaas ligt hun site er uit.. Zo iemand hem a.u.b. even kunnen sturen als hij hem heeft? Bedankt, GTA Fanaat. Reageren
Follow Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Probeeer de site later eens te bereiken, dan doet hij het vast wel. Gewoon even geduld hebben. Reageren
Samurai Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Op een chinese site(of japans) heb ik door goed te kijken, en logisch naar de links te kijken deze download link gevonden: *klik* Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien is het slim om een wat bekender CMS te gebruiken. Als je Jupiter CMS intypt in Google kom je alleen sites tegen waar staat hoe onveilig het is en niet als eerst een officieele website. Reageren
Samurai Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien is het slim om een wat bekender CMS te gebruiken.Als je Jupiter CMS intypt in Google kom je alleen sites tegen waar staat hoe onveilig het is en niet als eerst een officieele website. Ja, ik denk dat dat komt omdat die hoofdsite al zolang offline is dat hij uit de database van google is. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Misschien is het slim om een wat bekender CMS te gebruiken.Als je Jupiter CMS intypt in Google kom je alleen sites tegen waar staat hoe onveilig het is en niet als eerst een officieele website. Tja, ik vond het wel een mooie CMS. Maar, ik weet verder niet echt mooie. @ Samurai: Bedankt voor de link ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.