Jump to content

gta poppetjes


libertycitypc

Recommended Posts

Ik heb er een klein beetje ervaring mee want ik heb er ook wat naar geinformeerd, de GTA III Kubrick zet bestaat uit een paar personage's van GTA III namelijk Claude, 8-Ball, Misty, Donald Love, Salvatore Leone, Claude heeft een knuppel in zijn hand en 8-Ball heeft een bomb detanator in zijn hand:

gta3a.jpg

Hiervan bestaan er maar 3000 op de wereld, ze zijn daarom ook 40 Doller exclusief verzendkosten, op Ebay.com zou je hem goed koper kunnen krijgen, maar je zal het dan gewoon van iemand kopen, als je het echt wilt hebben kan je hem het beste op Rockstar Warehouse bestellen, hij kost $40,- en daar komen nog wel veel verzendkosten overheen.

Ik moet zeggen het is wel een must-have voor de GTA fans, ik wou hem ook graag hebben maar mijn ouders vonden het maar onzin, en dat snap ik wel een beetje, want moet je met van die poppetjes, maar voor mij is het echt een leuke goodie. Als je dus de mogelijkheid hebt om hem te kopen moet je het zeker doen.

rockstarwarehouse19038256572za1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...