Jump to content

Network Adaptor PS2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

is de Network Adaptor voor de PlayStation2 nog te koop in de winkel?? zoja, waar, en hoe duur?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb nog een vraag:

PS2* Mini +Controller

Kleiner, lichter en netwerkgericht: het nieuwe uiterlijk voor de Playstation 2..... Dankzij een nieuw ontwerp wordt de Playstation 2 nu nog aantrekkelijker. Half zo zwaar als het oorspronkelijke ontwerp en nog maar kwart zo groot.

Het nieuwe ontwerp is maar 2,8 cm hoog, tegenover 7,8 cm van de oorspronkelijke console. Ondanks de kleinere omvang kan de nieuwe Playstation 2 nu veel meer. Een geïntegreerde Ethernetkaart maakt de console ideaal voor gamers die voor het eerst hun grote teen in de vijver van het online-gamen willen steken.

Afmetingen van de verpakking: L31.2 x B10.6 x H26 cm.

Gewicht: ca. 2430 gram.

Link naar artikel

betekend dit dat er al een network adaptor inzit?? ik heb zo'n playstation "mini":

psminiwl6.th.jpg

Heel Erg Alvast Bedankt

Radio۞Espantoso

Bewerkt: door Radio۞Espantoso
Geplaatst:

Je kan ook naar een computer zaak proberen en anders kunnen die je ook vertellen waar ze het nog verkopen :Y

Geplaatst:

Je hoeft je geen zorgen te maken om die Network Adaptor. Jij hebt namelijk PS2 mini en daar zit het al in. Bij de oude Playstation 2 moet je de Network Adaptor apart kopen die zo'n 30 euro kost, en je kunt halen bij Media Markt (teminste ik).

Succes verder.

Geplaatst:
Je hoeft je geen zorgen te maken om die Network Adaptor. Jij hebt namelijk PS2 mini en daar zit het al in. Bij de oude Playstation 2 moet je de Network Adaptor apart kopen die zo'n 30 euro kost, en je kunt halen bij Media Markt (teminste ik).

Succes verder.

Cool!!

maar dan moet ik toch nog wel een snoertje of iets dergeljiks hebben? om het mee aan te sluiten of zo iets??

ik snap het nog niet helemaal... :cab:

Geplaatst:

Je hebt een netwerkkabel nodig om die in je ethernetkaart te steken (Die bij jouw eral inzit). Die netwerkkabel gaat dan ook naar je router toe waar de rest van de PC's zitten op aangesloten. Tevens moet je een Profile o.i.d. aanmaken maar daar weet ik niks vanaf. Een netwerkkabel kan je altijd halen bij de plaatselijke PC boer en groothandels.

Geplaatst:
Ik ben oko wel geintreseert in online gamen.Maar wat is de lengte van zo een kabel?

Die je bij je Network adopter krijgt is (dacht ik) 2.00 Meter. En anders kan je bij andere winkels (Media Markt ect.) kabels kopen die langer zijn als je console te ver van je modem vandaan staat.

Geplaatst:

En kost dat geinternet ook nog geld>? of kan je gewoon gratis waarneer je maar wilt internetten zonder een abbonoment ofzo iets :?

Geplaatst:
En kost dat geinternet ook nog geld>? of kan je gewoon gratis waarneer je maar wilt internetten zonder een abbonoment ofzo iets :?

Online gamen op de PS2 is geheel gratis, je betaalt alleen je internet zoals altijd, maar er zijn geen extra kosten aan verbonden.

In Media Markt kun je ook altijd even vragen voor wat meer informatie, aan iemand die wat verstand heeft van dat soort zaken, met kabels etc. Ik moest een cross-kabel hebben en het vanaf mij Playstation aansluiten op mijn router. Zodra je dat hebt gedaan moet je allerlei gegeven invoeren op "Central Station" dat is iets van het Online gebeuren van de PS2, maar ik kreeg dat bij mijn Netwerk Adaptor of je dat ook hebt/krijgt bij PS2 mini.. geen idee. Dingen die je bij Central Station in moet voeren moet je goed bewaren (zoals een account die je daar hebt aangemaakt - Wachtwoord etc). Je kan namelijk bij sommige online games zoals Socom alleen het account gebruiken + wachtwoord die je bij Central Station hebt gebruikt. Bij bijvoorbeeld Splintercell kan je gewoon zelf iets bedenken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...