gta fan man Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 hoe kan ik nu 200 leven hebben ik heb 150 maar op plaatjes zie ik wel eens meer dan 150 hier is een plaatje>>klikkertje<< alvast bedankt ,gta fan man Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Dat kan niet. Je kan niet meer dan 150 % healt hebben. Als je de ambulace missies hebt gehaalt krijg je 150 % healt. Bewerkt: 23 juli 2006 door Roy S Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Hoe kom je er bij dat dat 200 zou moeten zijn? want dit is gewoon 150 Healt Reageren
gta fan man Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) ik zal eens een plaatje opzoeken waar die dan meer dan 150 health heeft. edit: ok dit is niet helemaal wat ik bedoel maar wel een beetje kijk maar eens hier edit2: ook niet wat ik helemaal bedoel maar het zelvde kijk hier asphalt heeft het juiste plaatje die had ik ook maar op een of andere menier kreeg ik een ander plaatje te zien als je op mijn link klikte de vorige 2 links zijn ook fout alvast bedankt Bewerkt: 24 juli 2006 door gta fan man Reageren
gta fan man Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ik zal eens een plaatje opzoeken waar die dan meer dan 150 health heeft.edit: ok dit is niet helemaal wat ik bedoel maar wel een beetje kijk maar eens hier edit2: ook niet wat ik helemaal bedoel maar het zelvde kijk hier edit3: hier is wel wat ik bedoel hier heeft die (denk ik) 200 health hoe krijg ik dat ook? alvast bedankt of is dat alleen voor op de ps2 of Xbox Reageren
SilverDust Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Volgens mij zijn dat allemaal Screens van voor de release. Ik zelf heb nog nooit een foto van na de release gezien met iemand die 200 Health heeft. Dus ik denk dat het later is weggehaald? Ik weet het ook niet zeker want ik heb Gta Sa niet voor PS2/XboX. Zou je volgende keer het Edit knopje willen drukken in plaats van dubbel te posten? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Je bedoeld deze zeker?: Dit lijkt me een mod, maar daarmee kan ik je niet helpen Reageren
gta fan man Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) Je bedoeld deze zeker?: Dit lijkt me een mod, maar daarmee kan ik je niet helpen weet je het zeker ik zou denken van niet maar dat ik de verkeerde heb komt vaker voor ik moet die steets verniewen omdat er weer een bij komt en die komt dan weer vooraan dus dan schuift het op Bewerkt: 25 juli 2006 door gta fan man Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 dus kan iemand me vertellen hoe ik dat ook krijg editsrry dat ik niet op de dit knop heb gedruk ik had dit net geschreven en daarna dacht ik....o de edit knop Reageren
SilverDust Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Niet door middel van het spel zelf. Het zou alleen nog door een mod kunnen maar ik zou niet weten welke. Misschien moet je eens op Google.nl zoeken naar dergelijke mods. Dus, je kan het eigenlijk niet krijgen als je hem op Ps2 of XboX hebt. Kan wel maar moet je goede modder zijn. (Vraag me niet hoe ) Edit: Misschien is dit wel een handige mod voor je. Je health gaat niet op. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...file&id=525 Bewerkt: 25 juli 2006 door SilverDust Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Niet door middel van het spel zelf. Het zou alleen nog door een mod kunnen maar ik zou niet weten welke. Misschien moet je eens op Google.nl zoeken naar dergelijke mods. Dus, je kan het eigenlijk niet krijgen als je hem op Ps2 of XboX hebt. Kan wel maar moet je goede modder zijn. (Vraag me niet hoe ) ok dan vraag ik het niet aan jou maar aan iemand anders welke mod zou ik moeten gebruiken voor meer leven (ik heb hem op de PC dus.... Bewerkt: 25 juli 2006 door gta fan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.