Nickonly Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Type : Texture Stijl : Leger/ Camouflage Grootte : Nog al groot, zo dat ie niet te blokkig word op m'n model (1280x1024, maar mag wat groter/ kleiner) Afbeelding : zo als vorige aanvraag van mij, (http://img139.imageshack.us/img139/2451/gt06nickonlyvf8.png) maar dan minder keer getegeld, ik wil alleen dat ie kan getegeld worden en dan mooi overloopt. Tekst : Geen, alleen camo dus Rand : Geen, maar hij moet wel in zichzelf overlopen als (dus dat doe ik zelf) ik hem in tegels neer leg. Kleuren : De kleuren van m'n vorige aanvraag. Die waren perfect!) Extra : Hij moet dus in iedere richting in elkaar over lopen (als ik hem zelf in tegels neer leg). Hij moet ook niet te veel "vlekken" (van de camo)hebben, want ongeveer 1, 2 of 3x de texture moet een hele tank kunnen vullen. (Dus eigenlijk was die vorige helemaal goed, behalve dat het te veel keer getegeld was, hij hoeft maar een keer, dus eigenlijk gewoon de vorige, maar dan een zo'n tegel over het hele plaatje) Hopenlijk Heb ik het nu beter uitgelegd en krijg ik een nog beter resultaat. Alvast bedankt, Nickonly Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Ja, hallo, ik vroeg me af: Wordt deze aanvraag nog gedaan? Hij is al een week oud ondertussen en het kan echt niet zo moeilijk zijn om dit te doen. Dus wil iemand deze aanvraag nog doen?!? (En dit geld eigenlijk ook voor mijn andere aanvraag, maar die was voor 't Render Team) En sorry voor deze dubbelpost, maar anders kwam er niks meer van deze aanvraag... Bewerkt: 30 juli 2006 door Nickonly Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Meestal is hij klaar na 72 uur/3 dagen. Als dan nog niet gereageerd is dan kun je het beste een PB sturen naar een teamlid. Dat ziet zo'n teamlid ook eerder dan een dubbelpost in dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.