~Mario~ Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Niet slecht, alleen dat paarse modder lekt ook een beetje uit! En paars is ook totaal niet mijn kleur, verder geen fouten. Ik heb hier verder niets op te zeggen, ik geef je een: 7.5 Reageren
Froop Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Netjes dizcid, je beste sig tot nu toe. Er missen een paar dingen. Ik zie dat de render niet past bij de achtergrond qua kwaliteit, de achtergrond heeft een grungy stijl. Probeer eens een real-life render van een mooie vrouw, en ga daar wat mee klooien. Zet je dizcid tekst tot 10% opacity, in Arial met een witte kleur. Zet je gorillaz tekst op een opacity tot 50%, en verklein hem en beetje. Verbeter dit en het is een topsig. Bewerkt: 23 juli 2006 door Froop Reageren
King Room Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Netjes dizcid, je beste sig tot nu toe. Er missen een paar dingen. Ik zie dat de render niet past bij de achtergrond qua kwaliteit, de achtergrond heeft een grungy stijl. Probeer eens een real-life render van een mooie vrouw, en ga daar wat mee klooien. Zet je dizcid tekst tot 10% opacity, in Arial met een witte kleur. Zet je gorillaz tekst op een opacity tot 50%, en verklein hem en beetje. Verbeter dit en het is een topsig. Ik vindt dit een hele mooie signature!! krijgt van mij een 9.68 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Mooi gemaakt Dizcid zeker met die paarse vlekken die uitlopen.Geeft je een graffiti gevoel op met een tikkeltje fantasie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.