~Mario~ Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Wie wilt er tegen mijn battelen, het is maar voor de lol, maar het is zeker de moeite waard om tegen mijn te battelen. Onderwerp: mag jezelf uit kiezen Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: mag Premade: Nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Ik lever mijn sig in, naar degene die tegen mijn wil strijden, dus kom maar op.
P-Jamma Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ik wil best tegen je, als je het goed vind? ... Als het toch voor de lol is, hebben we niets te verliezen he .. Hier is m'n inzending, ik zal 'm maar alvast posten... Je kunt nog altijd tegen iemand anders .. Edit: Bericht Hieronder, Okey dan Searagant! Veel succes ermee! Bewerkt: 23 juli 2006 door P-Jamma
~Mario~ Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Oke dat lijkt me eeen perfect match! Hier komt mijn sig dan: Searagent P-Jamma
DenkaanHenk Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik stem op Searagent. Mooi gedaan. Vooral de effecten op de achtergrond.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 ik vind ze allebij niet super, ze zijn te veel belicht op de juist verkeerde plakken! je ziet zo veel minder! het is erg moeilijk kiezen... maar ik kies toch voor P-Jamma omdat er iets meer te zien is en het iets duidelijker is... sorry seragent de jouwe was ook mooi maar net op de verkeerde plaats belicht. plippop
Lord of War Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 searagent die effecten vind ik mooi de kleuren passen echt bij de sig.
RobertSA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 P-Jamma, mooie kleuren effecten! Duss: P-Jamma
Blastov Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Practige sigs weer. Seargent, mooie render en effecten. De tekst vind ik niet zo mooi. P-Jamma, zeer mooie render en effecten ook de tekst ziet er erg goed uit. Stem: P-Jamma >>> Door .Levi.: Stemmen t/m 25 juli. <<< Bewerkt: 25 juli 2006 door .Levi.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik stem op P-Jamma, omdat het een mooi geheel is geworden, misschien een ander font? Die van searagent flowt niet zo... Vote: P-Jamma.
RonaldVC Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik stem op P-Jamma, omdat het een mooi geheel is geworden, misschien een ander font?Die van searagent flowt niet zo... Vote: P-Jamma. >>> Door RonaldVC: Zoals .Levi. al in Blaster27's zijn post edit, stemmen is t/m 25 juli dit geldt ook voor jou..<<<
Recommended Posts