.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 hallo allemaal Plaats hier alle screens die je hebt gevonden over vice city stories, al zijn ze fake...ik ben erg benieuwd Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dat is een langzame screen!! ik krijg hem geeneens vol geladen maar ik kende hem gelukkig al wel Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Die is wel erg nep, alleen een paar gemodde auto's. Het lijkt me sterk dat ze Tommy Vercetti weer gebruiken. Verder is het natuurlijk wel leuk om screens te zien maar een beetje onzinnig, als je hier allemaal fake screenshots te zien krijgt ga je je misschien verheugen op dingen die niet in het spel komen en dan ben je teleurgesteld als je VCS gaat spelen. Echte screenshots zijn namelijk nog niet in omloop. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) jaa ok... maar het leek me gewoon een leuk idee om alle screens samen te voegen. dan kunnen we kijken hoe groot het verschil was tussen de (fake) screens en de echte, normale screens (als die er al zijn) mogen ook... maar zet er wel bij of het een echte screen is of een neppe. Bewerkt: 24 juli 2006 door plippop Reageren
eggie123 Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 omdat er ongeveer niks word gepost.. kon niet wat beters vinden Reageren
DeRCT Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Komen in ergens in begin Augustus. ( http://www.gtavicecitystories.com ) Bewerkt: 25 juli 2006 door DeRCT Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) had er wel even bijgezet dat dit de officele cover was... want sommigen denken dat hij ook fake is, dat is hij dus niet even wat duidelijker voor degenen die niet snappen dat het om de cover gaat: http://www.gtaportable.com/images/news/072...3_vcsboxart.jpg thats him Bewerkt: 25 juli 2006 door plippop Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Mooie screens, hoe kom je eraan?? Y55 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.