Swiggers Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 ik kan geen missie's meer maar ik heb het spel nog niet uitgespeeld..... wie weet wat ik moet doen?? groetjes swiggers alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 Bekijk de Checklist op WikiGTA --> http://nl.wikigta.org/index.php/Checklist_...TA_Vice_City%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 Heb je dan al de bedrijven gekocht? Je moet namelijk minstens vier bedrijven gekocht hebben, en daarbij ook nog alle bijbehorende missie's behaald hebben. Als je bij die bedrijven de Assets hebt voltooid, én ook bij The Printworks de bijbehorende missie's hebt behaald, dan krijg je een telefoontje dat je de missie 'Cap The Collector' kan doen, dat is één van de eindmissie's. Kijk voor een compleet overzicht >>>hier<<< op WikiGTA, hopelijk lukt het je nu. Ofwel: Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je alle missies van vier willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 sorry maar ik ben ook een amatuer jullie praten ook interesant met printworks :P maar ik begrijp er niks van whahah:P swiggers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) The Print Works is een bedrijf dat je kunt kopen. voor de rest hebben PietjeII en Joriz alles al goed uitgelegd. En anders kijk je gewoon nog een beetje rond op WikiGta Bewerkt: 23 juli 2006 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.