gta fan man Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 hallo welke auto is dit onder welke catogorie hoord deze en wat is de naam Reageren
Nickonly Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Een Sultan Uranus, Streetracer! (vergelijk de knipperlichten) Bewerkt: 23 juli 2006 door Nickonly Reageren
King Room Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Dat is volgens mij geen auto die er zo uit ziet die is gemod of getuned!! Ik kan nu even niet zien of opkomen wat voorn auto dat is!! Maar verder Succes!! ^^^^^^^^ Post hierboven zie hoe die heet Bewerkt: 23 juli 2006 door King Room Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij is het een Elegy/Uranus van de categorie sportwagens. Deze kan je Tunen bij Wheels Arch Angels. Ik weet niet zeker of die Paintjob nog steeds in Gta Sa zit. Dit was er een van voor de release omdat de screenshots ook Officiële PS2 Screenshots heet Bewerkt: 23 juli 2006 door SilverDust Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dit is de Uranus inderdaat: vergelijk hem maar eens hier mee: Vergelijk de lichten met elkaar en denk de boddy-kit weg Reageren
gta fan man Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Een Sultan Uranus, Streetracer! (vergelijk de knipperlichten) waar moet ik die ombouwen wand bij alle ombouw gerages gaat die niet open als ik er voor sta of moet het in las vanturas ik zit met de missies in san fierro. Bewerkt: 23 juli 2006 door gta fan man Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Na de missie Customs Fast Truck kan je Tunen bij Wheels Arch Angels in Ocean Flats. Best prijzige Tuning Shop maarja, ze worden wel mooi. De missie Customs Fast Truck vallen onder de Wang Cars Missions. Je kan Wang Cars kopen na Dat je San Fierro hebt uitgespeeld? Je wel een telefoontje. Het is aangegeven met de intialen van Cesar Vialpando (Cv) Bewerkt: 23 juli 2006 door SilverDust Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Het is inderdaad een Uranus, maar het is geen sportwagen. Het is een streetracer. Reageren
gta fan man Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 bedankt iedeen zoals je ziet heb ik het gevonden >>plaatje<< maar een vraagje over imageshack: hoe kan ik dat klijne plaatje bij imageshack hier in het bericht krijgen? soms zie ik dat wel eens dat zit tussen al die links in dan zijn er boven vier dan het plaatje en dan onder nog vier links . alvast bedankt, gta fan man Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Offtopic: Bedoel je dit? Zo ja klik dan op het onderste plaatje. In de 2e kolom staat Thumbnail for forums (1). Je klik op de balk en klikt dan op de rechter muisknop en kiest Kopieëren dan plaats je hem in je bericht. Ik hoop dat je dit bedoelde ASPHALT Reageren
gta fan man Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) ja dat bedoel ik maar moet ik dan hier op afbeelding invoegen klikken of alleen de link gewoon plakken? mooie auto trouwens Bewerkt: 23 juli 2006 door gta fan man Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Alleen de link in je bricht plaatsen Zonder in voegen. ASPHALT Bewerkt: 23 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.