Jump to content

wat als eerste te doen?

mattiejj

Recommended Posts

ik heb vice city geleend van een vriend maar wat zou ik als eerste doen,gewoon de missies of is er nog iets dat ik moet gezien hebben?

ps.als dit topic al bestaat,ik heb bij de zoekfunctie gekeken en die kon niets vinden

doe dan maar een :slotje:

ps. ik heb hem op de PS2 platinum

ik weet niet of er verschil tussen is

nu wel :*D

Bewerkt: door mattiejj
Delen op andere websites

Je kan het beste eerst de missies doen, hierdoor kan je toegang krijgen tot elk eiland van Vice City. Bekijk ook even Wikigta om te zien wat je allemaal kan doen. ;)

@Er is geen verschil tussen een Platium versie en een gewone wersie. ;)

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur met waar ze mee beginnen. Ik ben bijvoorbeeld gewoon met de storylijn begonnen totdat ik niet verder kwam met Demolition Man. Toen ben ik allerlei sidemissies gaan doen, Unique stunts, hidden packages, vigilante missies, taxi missie enzovoort enzovoort.. Totdat ik op een gegeven moment die missie wel moest doen, en na het halen van Demolition Man heb ik gewoon de storylijn afgewerkt.

Op een gegeven moment lijkt het alsof er totaal geen overzicht meer in het spel is omdat er zoveel te doen is..

Je kan natuurlijk eenvoudig beginnen. Met bijvoorbeeld de taxi missie en vigilante missies. Je verdiend een hoop geld en je leert de stad goed kennen. ;)

Delen op andere websites

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur met waar ze mee beginnen. Ik ben bijvoorbeeld gewoon met de storylijn begonnen totdat ik niet verder kwam met Demolition Man. Toen ben ik allerlei sidemissies gaan doen, Unique stunts, hidden packages, vigilante missies, taxi missie enzovoort enzovoort.. Totdat ik op een gegeven moment die missie wel moest doen, en na het halen van Demolition Man heb ik gewoon de storylijn afgewerkt.

Op een gegeven moment lijkt het alsof er totaal geen overzicht meer in het spel is omdat er zoveel te doen is..

Je kan natuurlijk eenvoudig beginnen. Met bijvoorbeeld de taxi missie en vigilante missies. Je verdiend een hoop geld en je leert de stad goed kennen. ;)

Je hebt Demolition Man niet nodig om het verhaal uit te spelen. Je hebt zelfs geen enkele Avery Carrington missie nodig om het verhaal uit te spelen.

Het voordeel dat je hebt als je eerst het verhaal uitspeelt is dat je de Taxi missies en Amublance missies enzo overal kan doen, ipv alleen op het eerste eiland

Delen op andere websites

Je hebt Demolition Man niet nodig om het verhaal uit te spelen. Je hebt zelfs geen enkele Avery Carrington missie nodig om het verhaal uit te spelen.

Het voordeel dat je hebt als je eerst het verhaal uitspeelt is dat je de Taxi missies en Amublance missies enzo overal kan doen, ipv alleen op het eerste eiland

Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat ik de storylijn aan het volgen was (opdrachtgevers afwerken dus).

Bovendien is de ambulance missie veel eenvoudiger als je niet door heel vice city hoeft te crossen, maar alleen op het eerste eiland. Afstanden zijn dan veel korter..

Delen op andere websites

Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat ik de storylijn aan het volgen was (opdrachtgevers afwerken dus).

Bovendien is de ambulance missie veel eenvoudiger als je niet door heel vice city hoeft te crossen, maar alleen op het eerste eiland. Afstanden zijn dan veel korter..

Maar de afstand tussen de gewonden en het ziekenhuis is op het eerste eiland meestal kleiner.

Het is niet zo dat als je de missie start in Downtown dat je de gewonden dan helemaal naar het eerste eiland moet brengen.

Je doet de missies op 1 bepaald eiland (behalve Starfish Island en Prawn Island), niet door heel Vice City.

Delen op andere websites

ik weet niet of ik het hier kan poste nof een nieuw topic moet aanmaken maar ik had net een schermpje net na de missie jury fury,ik sprong op een sanchez,en reed en kreeg opeens een doorzichtig grijs schermpje waar stond loading.. met roze letters..is dat normaal?

EDIT

@ hieronder

het stond er een half uurtje :ch: toen heb ik hem maar uitgezet

Bewerkt: door mattiejj
Delen op andere websites

Het is niet zo dat als je de missie start in Downtown dat je de gewonden dan helemaal naar het eerste eiland moet brengen.

Je doet de missies op 1 bepaald eiland (behalve Starfish Island en Prawn Island), niet door heel Vice City.

Dat is niet waar. Bij de hogere levels moest ik de patienten van Paramedic (gestart in Vice Point) wel degelijk ophalen in Downtown.

Los daarvan is het gewoon aan te raden om deze submissies al vroeg in de verhaallijn te doen, omdat de beloningen (Extra health & armor, door vuur lopen, etc) erg handig zijn bij de latere missies.

ik weet niet of ik het hier kan poste nof een nieuw topic moet aanmaken maar ik had net een schermpje net na de missie jury fury,ik sprong op een sanchez,en reed en kreeg opeens een doorzichtig grijs schermpje waar stond loading.. met roze letters..is dat normaal?

Het heeft weinig met het oorspronkelijke topic te maken, maar ik denk dat het een vrij eenvoudige verklaring heeft. Af en toe moet het spel laden, dat is heel normaal. Als het venstertje niet weg gaat of het spel blijft hangen, is dat natuurlijk wel ongewoon.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...