M4X Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Hey dudes, ik wou ff vragen welke zijmissies ik het beste kan doen voordat ik naar het 2e eiland ga. Ik hoorde dat het handig is om sommige zijmissies te doen voordat ik naar het 2e eiland ga. Ik heb taxidriver en car salesman al gehaald. Ben ik nu ''klaar'' voor het 2e eiland of is er nog een zijmissie die je makkelijker kan halen voordat je naar het 2e eiland gaat? Greetz, John Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Taxi Driver en Car Salesman is altijd handig om te doen voordat je naar Staunton Island gaat, maar aangezien je die al hebt gehaald hoef je niet persé andere zijmissies op dit moment te doen. Je moet ze natuurlijk wel doen voor de 100%. Het is wel handig om de Paramedic, Vigilante en Firefighter missies te gaan doen. Als je de Vigilante en Firefighter missies hebt gehaald, dan heb je 150% health en armor. Als je de Paramedic missies hebt voltooid, kun je oneindig lang rennen. Dus de meeste zijmissies komen wel van pas, nadat je ze hebt voltooid. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 kunt carsalesmanager beter tussen door doen dan is het naar de ferry nog niet echt druk die weg snap je Reageren
VforV Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 De Firefighter-, Paramadic en Vigilante missies kan je beter doen op Staunton Island. Op Portland zijn de wegen smaller waardoor je minder snel je doel kunt berijken. Ook is Portland zeer heuvelachtig en met een Ambulance kantel je snel om. Reageren
M4X Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ok thx Maar komen er op staunton island nog moeilijke missies waarvoor je die 150% armor en health echt nodig hebt of kan je dan nog wachten totdat je naar het 3e eiland gaat? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ja de een vind een missie moeilijk de ander niet dat ligt helemaal aan je zelf. Maar het is soms best handig als je een foutje maakt of een missie erg moeilijk vind. Reageren
VforV Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ja, er komen nog redelijk moeilijke missies. maar zonder die extra Health en Armor moet het ook lukken (het is alleen wat moeilijker dan). Om 150% Health te hebben moet je Noodle Punk op Portland doen. Neem ook even een kijkje bij de Hoofdmissies. Dan kan je zelf de moeilijkheidsgraad bepalen . Reageren
M4X Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ok thx Dan ga ik die doen als ik het moeilijk krijg Reageren
big brunelli Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ja, er komen nog redelijk moeilijke missies. maar zonder die extra Health en Armor moet het ook lukken (het is alleen wat moeilijker dan). Om 150% Health te hebben moet je Noodle Punk op Portland doen. Neem ook even een kijkje bij de Hoofdmissies. Dan kan je zelf de moeilijkheidsgraad bepalen . je kan natuurlijk ook pizza-boy doen op staunton island om 150% health te krijgen. ik vind toch pizza-boy makkelijker dan noodle-boy Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Voor 150 Healt moet je Noodle- en PizzaBoy doen. Aangezien je bij allebij 25 Healt erbij krijgt. Verder zijn Noodle- en Pizzaboy zijn allebij nodig voor de 100%. ASPHALT Reageren
Serganthp Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Taxi Driver en Car Salesman is altijd handig om te doen voordat je naar Staunton Island gaat, maar aangezien je die al hebt gehaald hoef je niet persé andere zijmissies op dit moment te doen. Je moet ze natuurlijk wel doen voor de 100%. Het is wel handig om de Paramedic, Vigilante en Firefighter missies te gaan doen. Als je de Vigilante en Firefighter missies hebt gehaald, dan heb je 150% health en armor. Als je de Paramedic missies hebt voltooid, kun je oneindig lang rennen. Dus de meeste zijmissies komen wel van pas, nadat je ze hebt voltooid. Firefighter missies zorgen niet voor extra health of armor maar Maken Toni fireproof Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.