libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 moet je zogroot als mogelijk een gebied hebben dus op het einde alle paarse moeten groen zijn of niet Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Je moet proberen alle paarse en gele gebieden groen te krijgen. Als je dit hebt kan je rustig in Los Santos rijden, want soms kan je als je rustig met iets bezig bent zomaar een bericht krijgen dat je moet helpen bij een Gang War. Als je dan te lang wacht kan je gebied worden ingenomen door Ballas/Vagos. Bewerkt: 23 juli 2006 door SilverDust Reageren
libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 okee gaat dat over de telefoon of zon cut scene Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 okee gaat dat over de telefoon of zon cut scene Nee, gewoon links boven in je beeldscherm komt dan een berichtje te staan dat er een Gang War is. Je moet daar dan zo snel mogelijk heen. Als je daar bent aangekomen zullen er Ballas/Vagos spawnen, die je moet vermoorden. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 dus moet ook tussen missies beschikbaar zijn of is dat buiten de missies Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ja, als je weer terug komt in Los Santos na Las Venturas, Zul je als je geen missies hebt moet je eigenlijk altijd beschikbaar staan, zodat je geen Hoods verliest. Dus zorg altijd wel voor veel Ammo, zodat je niet in een keer geen Ammo meer hebt. Maar als je tijdens de Return To Los Santos missies in een andere stad bent, zul je niet een bericht krijgen dat je Hood under attack is. Reageren
libertycitypc Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 IS DAT ook bijv. bij las ventruras of alleen bij los santos Reageren
RedNeck Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 jah alleen in los santos alles wat een doorzichtige paarse of geele kleur heeft kan je overnemen en wat al groen is is al van jou Reageren
megamaggot Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Dit is alleen in los santos,je kan er wel krijgen in los santos en san fierro door heel lang naar het noorden van las venturas te vliegen(ik weet niet zeker of het de juiste richting is).Maar in las venturas en san fierro heb je er normaal geen.Als je in san fierro of las venturas bent krijg je geen melding dat er een gangwar is. greetz,MM Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) jah alleen in los santosalles wat een doorzichtige paarse of geele kleur heeft kan je overnemen en wat al groen is is al van jou Ik weet niet of het een Bug was maar ik heb het ook een keer LV gehad. (dat er een hood werd aangevallen) Een trukje voor als je hood wordt aangevallen: Pak zo snel mogelijk een Taxi of ander voertuig waarin je een missie hunt starten. Start nu de missie (Bijv. de Taxi Driver missie.) en nu zal de hood niet meer worden aangevallen je kunt nu de missie stoppen. En als je het leuk vind om er toch heen te gaan, ga je gang hé ASPHALT Bewerkt: 23 juli 2006 door ASPHALT Reageren
megamaggot Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 als je gebieden in las venturas ofzo hebt,heb je de missie "saint mark's bistro" waarschijnlijk al gedaan.bij deze missie vlieg je al heel ver naar het noorden en kunnen er dus gebieden bijkomen. als je gebieden erbij wilt hebben moet je een kwartier( )vliegen en je dan laten verdrinken. @ASPHALT:ik vindt het ook een handig trucje van die taxi,anders had ik nu waarschijnlijk nog maar 50%van de hoods:p. greetz,MM Reageren
Heemskerk Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 als je gebieden in las venturas ofzo hebt,heb je de missie "saint mark's bistro" waarschijnlijk al gedaan.bij deze missie vlieg je al heel ver naar het noorden en kunnen er dus gebieden bijkomen.als je gebieden erbij wilt hebben moet je een kwartier( )vliegen en je dan laten verdrinken. @ASPHALT:ik vindt het ook een handig trucje van die taxi,anders had ik nu waarschijnlijk nog maar 50%van de hoods:p. greetz,MM Krijg je dan nieuw stukken land erbij ofsow?? en ik heb nog een vraag, ik zat in Los santos en ik viel een hood aan van de Ballas, toen stond er dat ik te ver weg was van het aangevallen gebied en toen was de gang war over en was dat stuk, waar m'n gang war was, gwoon WIT geworden, kan ik het dan niet meer heroveren of is dit een fout van het spel? Reageren
Bling Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Normaal gesproken is de gangwar afgelopen zodra je te ver en te lang wegblijft uit het gangwar gebied. Als de gangwar is afgelopen kan het zo zijn dat het wit wordt maar dit betekend niet dat je hem niet meer kunt veroveren. Misschien kun je het beste even saven tussendoor of iets anders gaan doen want volgens mij is het zo dat je niet direct de gangwar overnieuw kunt doen nadat je hem gefaalt hebt. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Krijg je dan nieuw stukken land erbij ofsow??en ik heb nog een vraag, ik zat in Los santos en ik viel een hood aan van de Ballas, toen stond er dat ik te ver weg was van het aangevallen gebied en toen was de gang war over en was dat stuk, waar m'n gang war was, gwoon WIT geworden, kan ik het dan niet meer heroveren of is dit een fout van het spel? Dat betekent dat het een gedeelde hood volgens mij. Ik had ook wel eens een keer dat een hood wit was( terwijl ik gang wars had). Maar je kan dat territorium gebied gewoon overnemen. Reageren
Heemskerk Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) oke bedankt voor jullie hulp en trouwens wat moet je doen als je een gebied aan eht veroveren bent en die gasten zijn helemaal aan de andere kant van de stad, want als je erachter aan gaat staat er dat je terug moet gaan in de war-zone en als je te ver gaat stopt de gang war Bewerkt: 23 oktober 2006 door Heemskerk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.