Jump to content

GTA:The movie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik liep in de Intertoys een beetje games aan 't kijken,Zie ik opeens in de koopjes bak voor €4.99,- GTA: The Movie,Ik meteen kijken op de acherkant kijken,en het zag er niet bepaald "specatuluair" uit,en wat me ook meteen opviel was dat het (waarschijnlijk) helemaal niks met Rockstar,Take2 games of GTA had te maken.

Maar ik had de film alsnog gekocht (hij was toch goedkoop en was wel nieuwsgierig).

Dus ik propte thuis dat DVD'tje in de DVD speler,en drukte op play...En toen begon de elende:

» slecht gecaste 3e rangs acteur.

» Neppe effecten (als je het effecten mag noemen)

» Geen verhaallijn.

» Slechte muziek.

» Saai en landraadig.

» Er komt geen lachje van af.

Kortom,Als je deze DVD ziet liggen (let op: Je moet 16+ zijn) KOOP HEM NIET! Want je verkloot je tijd ermee...Trouwens als je het toch niet kan laten om hem te kopen (zoals ik) je kan hem niet ruilen :l

Geplaatst:
Ik liep in de Intertoys een beetje games aan 't kijken,Zie ik opeens in de koopjes bak voor €4.99,- GTA: The Movie,Ik meteen kijken op de acherkant kijken,en het zag er niet bepaald "specatuluair" uit,en wat me ook meteen opviel was dat het (waarschijnlijk) helemaal niks met Rockstar,Take2 games of GTA had te maken.

Maar ik had de film alsnog gekocht (hij was toch goedkoop en was wel nieuwsgierig).

Dus ik propte thuis dat DVD'tje in de DVD speler,en drukte op play...En toen begon de elende:

» slecht gecaste 3e rangs acteur.

» Neppe effecten (als je het effecten mag noemen)

» Geen verhaallijn.

» Slechte muziek.

» Saai en landraadig.

» Er komt geen lachje van af.

Kortom,Als je deze DVD ziet liggen (let op: Je moet 16+ zijn) KOOP HEM NIET! Want je verkloot je tijd ermee...Trouwens als je het toch niet kan laten om hem te kopen (zoals ik) je kan hem niet ruilen :l

Ja die film is ook al oud he,(volgens mij uit de jaren 70)

Dus voor de huidige begrippen is het oubollig.

maar voor die tijd was het dus wel weer realistisch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...