MaTTa Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2004 ik had zo'n lowrider gejat en bij 1 van de 1ste missies omgebouwd, ander kleurtje enz, en 'k had 'm opgeslagen in m'n garage maar hij verandert van kleur!? hij is nu helemaal wit ipv die zebra strepen eroverheen.. dacht is een beetje stoffig ofzo (had 'r wel wat over gelezen in previews and stuff) dus ik liet 'm resprayen bij een gewone garage maar toen veranderde hij dus gewoon van kleur; rood.. LELIJK!!! dus dit is waarschijnlijk een bug of heeft iemand dit ook eerder gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ga je toch terug naar een pay 'n' spray en dan opnieuw proberen tot dat je je oude kleur terug heb... B.T.W had ik een tank in m'n garage staan B) .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 Ja, heb ik ook al gehad, mijn Nitro is ook opeens weg? :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 als je een ferrari koopt laat je hem tog ook niet bij de opel dealer maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.