ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik een PSP met Midnight Club 3: DUB Editiion (Ook andere spellen maar dit is er één van). Nu wilde ik dat weer een keer gaan spelen en toen ik hem er in stopte lade hij niet (Je kreeg het UMD-tekentje niet te zien). Ik haalde hem eruit en keek of er krassen op stonden. Dit was niet het geval maar wel ondekte ik iets anders: Het Doorzichte deel van het "Hoesje" wat om het schijfje zit is ingedeukt. Ik moet er wel bij zeggen dat het volgensmij een slecht "hoesje" want bij andere "hoesjes" zul je eerder de UMD kapot duwen als dat dit gebreurt. Nu wil ik jullie mening wat ik moet doen. Bijv.: Eigen schuld dikke buld Nieuwe kopen. Naar het bedrijf stappen waar ik het gekocht heb. Foto's Wat Foto's helaas met Rapidshare geup-load want imageshack pakte ze niet (dus een helehoop gedeuns om ze te be kijken ) Foto 1 Als je goed kijkt zie je de deuk. Foto 2 Hier heb ik het plaatje bewerkt zodat het misschien wat duidelijker is. Reageren
henk_jan Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 ik zou hem ff terug sturen, waar je hem vandaan hebt! Reageren
Jowx Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Als je het zelf hebt veroorzaakt is het je eigen schuld, wanneer het deukje er al in zat toen je hem kocht had je hem gelijk moeten ruilen. Aangezien ik uit je verhaal opmaak dat je hem eerder wel gespeeld hebt, was het deukje er schijnbaar niet bij de aankoop. Je garantie zal nu waarschijnlijk al verlopen zijn, aangezien je het deukje er zelf hebt ingedrukt valt dit denk ik ook niet meer onder de garantie. Naar het bedrijf stappen waar je het gekocht hebt kan, maar de kans dat je gratis geholpen wordt is verschrikkelijk klein. Dus als je het echt wilt spelen zul je een nieuwe moeten kopen, of de huidige (betaald) laten repareren voor zover dat nog mogelijk is. Je plaatjes worden niet geaccepteerd door Imageshack omdat ze van het type .bmp zijn (hierdoor zijn ze veel groter in kb), als je ze (met paint bv.) opslaat als .jpg zijn ze veel kleiner in kb en worden ze wel geaccepteerd door Imageshack. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Als je het zelf hebt veroorzaakt is het je eigen schuld, wanneer het deukje er al in zat toen je hem kocht had je hem gelijk moeten ruilen. Aangezien ik uit je verhaal opmaak dat je hem eerder wel gespeeld hebt, was het deukje er schijnbaar niet bij de aankoop. Je garantie zal nu waarschijnlijk al verlopen zijn, aangezien je het deukje er zelf hebt ingedrukt valt dit denk ik ook niet meer onder de garantie. Naar het bedrijf stappen waar je het gekocht hebt kan, maar de kans dat je gratis geholpen wordt is verschrikkelijk klein. Dus als je het echt wilt spelen zul je een nieuwe moeten kopen, of de huidige (betaald) laten repareren voor zover dat nog mogelijk is.Je plaatjes worden niet geaccepteerd door Imageshack omdat ze van het type .bmp zijn (hierdoor zijn ze veel groter in kb), als je ze (met paint bv.) opslaat als .jpg zijn ze veel kleiner in kb en worden ze wel geaccepteerd door Imageshack. Inderdaat het deukje zat er niet bij de koop in, maar het probleem is dat als ik op naar een andere UMD kijk en daar ligjes op de plek druk is er geen beweging in te krijgen bij de betreffende UMD is dit wel zo. Maar ik ga er eerlijk gezegt maar van uit dat het deukje de oorzaak is van het feit dat ik hem niet meer kan spelen. Dit lijkt me ook de meest Logiche wijze omdat er geen krasje op de UMD is te zien. Al vast bedankt Jowx voor je voorige post. Bewerkt: 23 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.