Jump to content

Wie is dit?


Dx11

Recommended Posts

Ik vroeg me af wie het blauwe mannetje is die in shoreside bij je huis loopt ongeveer, hij heeft een lichtblauwe broek, een donkerblauw shirt, en een donkerblauw petje, hij is iemand die terug slaat als je hem slaat, ik weet ook nog de hoer, de politie, en dat mannetje die achter ons 2 staan op het plaatje, alleen dan in het blauw, als je nog meer mensen weet (behalve de gangs) die terug slaan hoor ik het graag, plaatje:

mensen die nogmeer terug slaan:

sommige opa's...

datismhc4.jpg

Bewerkt: door Delanoll
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik het zeg hoor maar dit is niet een bepaald zinnig topic. dat je dit vraagt is oke daar is het forum voor. maar om een heel lijstje bij te houden :bonk: volgens mij slaat iedereen terug, behalve sommige oma's.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat blauwe mannetje is niet iemand van een gang in GTA III. In GTA III slaan veel mensen terug als je ze slaat. Ze delen de eerste klap alleen uit als je hun auto probeert te stelen. De gangs reageren altijd als je ze beschiet of slaat. Er was een soortgelijk topic hierover. Dat was dit topic.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik maak geen lijstje meer, maar wie is nou dat blauwe mannetje?

Dat mannetje met blauwe kleding is gewoon een zogenoemde 'pedestrian' (voetganger). Niets speciaals dus. En dat hij terugslaat is ook niet zo bijzonder, want meerdere pedestrians slaan je terug, wat ook redelijk logisch is: Als jij iemand op straat slaat, kun je er natuurlijk op rekenen dat je een klap terugkrijgt...:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik maak geen lijstje meer, maar wie is nou dat blauwe mannetje?

Dat mannetje met blauwe kleding is gewoon een zogenoemde 'pedestrian' (voetganger). Niets speciaals dus. En dat hij terugslaat is ook niet zo bijzonder, want meerdere pedestrians slaan je terug, wat ook redelijk logisch is: Als jij iemand op straat slaat, kun je er natuurlijk op rekenen dat je een klap terugkrijgt... :puh:

de meeste rennen bij mij keihard weg als ik ze sla :-( zoiezo de gangs want ik heb n mod, dan blijft er niet zo heel veel over wat nog wel terug slaat hoor :-(
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik maak geen lijstje meer, maar wie is nou dat blauwe mannetje?

Dat mannetje met blauwe kleding is gewoon een zogenoemde 'pedestrian' (voetganger). Niets speciaals dus. En dat hij terugslaat is ook niet zo bijzonder, want meerdere pedestrians slaan je terug, wat ook redelijk logisch is: Als jij iemand op straat slaat, kun je er natuurlijk op rekenen dat je een klap terugkrijgt... :puh:

de meeste rennen bij mij keihard weg als ik ze sla :-( zoiezo de gangs want ik heb n mod, dan blijft er niet zo heel veel over wat nog wel terug slaat hoor :-(

Tja, als je mods gebruikt, dan zijn er wel meer dingen die niet kloppen, dan moet je maar geen mods gaan gebruiken. En als je het jammer vind dat er niemand terugslaat, verwijder die mods dan... :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik maak geen lijstje meer, maar wie is nou dat blauwe mannetje?

Dat mannetje met blauwe kleding is gewoon een zogenoemde 'pedestrian' (voetganger). Niets speciaals dus. En dat hij terugslaat is ook niet zo bijzonder, want meerdere pedestrians slaan je terug, wat ook redelijk logisch is: Als jij iemand op straat slaat, kun je er natuurlijk op rekenen dat je een klap terugkrijgt...:puh:

Ook als je een wagen steelt proberen de meeste hem terug te pakken. Lukt het ze je uit de auto te slepen, dan geven ze je een mep.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...