Jump to content

100% met noobmod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik zoek een 100% savegame waar de noobmod opstaat

Ja die was ik al eens tegen gekomen, je kan hem >hier< downloaden! Let op: Hij is voor de n00bmode V2.0. Hij is bedoel voor de normal version, dus niet voor de Opened-up! Na het downloaden moet je hem plaatsen in je GTA San Andreas User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten.

Bewerkt: door -Matthijs-
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ja die was ik al eens tegen gekomen, je kan hem >hier< downloaden! Let op: Hij is voor de n00bmode V2.0. Hij is bedoel voor de normal version, dus niet voor de Opened-up! Na het downloaden moet je hem plaatsen in je GTA San Andreas User Files, die te vinden is in de map Mijn Documenten.

lkkre save game elke keer als ik hem opstart krijg ik In

gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

verzenden of niet verzenden:S

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je toevallig mods geinstalleerd die niet bij de noobmode horen of heb je versie 2.

Misschien heb je de n00bmode met de gesttrpite optie geinstalleerd jem oet namelijk de normal hebben.(dat is de eerste)

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

lkkre save game elke keer als ik hem opstart krijg ik In

gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

verzenden of niet verzenden:S

Ik weet het niet zeker maar misschien ligt het aan de versie van jou GTA. Als je namelijk op de link klikt zie je op het nieuwe scherm namelijk deze regel staan: 'For GTASA 1.0/1.1 PC versions only!.' Het kan dus zijn dat jij V2 hebt van SA. [Niet V2 van de N00bmode !]. Alleen twijfel ik wel of de N00bmode het wel op een V2 van SA doet. Weet je wat, probeer »deze« patch eens te instaleren. Probeer daarna nog eens die savegame. Die patch zorgt ervoor dat je V1 krijgt, mits je die al had.

Mocht je al V1 hebben dan heb ik geen flauw idee waar het aan zal liggen. Misschien heb je nog de oude versie van de N00bmode, en dat je nu dus de verkeerde savegame download. Of heb je tot slot nog andere mods geïnstaleerd?

Als het bovenstaande niet werkt, dan zou ik het volgende doen:

• 1. N00bmode uninstallen.
  • 2. GTA: SA uninstallen.
  • 3. De map GTA San Andreas User Files verwijderen. Eventueel back-ups maken van savegames en die ergens anders plaatsen.
  • 4. GTA: SA instaleren.
  • 5. Patch instaleren.
  • 6. Noobmode V2.0 instaleren.
  • 7. Savegame downloaden en instaleren.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...