vegetassj22 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) hoi, heeft er iemand tips voor mij om de missie dam en blast uit te spelen? Ik kom maar niet bij de corona omdat de motoren van dat vliegtuig altijd uitvallen een meter of 2 eronder alvast bedankt Bewerkt: 23 juli 2006 door vegetassj22 Reageren
Joriz Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 WikiGTA --> http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...:_Dam_and_Blast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) hoi,heeft er iemand tips voor mij om de missie dam en blast uit te spelen? Ik kom maar niet bij de corona omdat de motoren van dat vliegtuig altijd uitvallen een meter of 2 eronder alvast bedankt Ik doe hem altijd zo, ik ga weg en stijg gedurende de rit steeds op. Hoe hoger je komt hoe lekkerder dat meegenomen is. Meestal kom je niet in één keer bij de corona. Ik doe het volgende, je vliegt gewoon 10 á 15 seconden door naardat je bij de corona bent geweest. Dan draai je om links of rechts en ga je omhoog. Dus je maakt een draai met A of D en je houd tegelijkertijd de toest in waarmee je omhoog gaat. Als het goed is ga je nu veel sneller omhoog. Dus: In de bocht naar de corona, omhoog gaan. @Joriz, Daar heeft hij niets aan, hij kan niet bij de corona komen.. Bewerkt: 23 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
BaasB Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ja, ik heb tips. Tip 1: Ik weet niet of je dit altijd al doet, maar je komt een stuk hoger als je de wielen van je vliegtuig inklapt (als je GTA San Andreas op de PC hebt, doe je dat met de + knop op je numlockpad). Tip 2: Als je een meter of 2 onder de corona bent, moet je niet ineens steil omhoog vliegen, dan stort je neer. Vlieg heel rustig, en gelijdelijk omhoog. Kijk op je radar, als het tekentje op de radar (van de corona) een driehoekje dat naar boven wijst is, betekent het dat je lager dan de corona bent. Als het tekentje op de radar (van de corona) een vierkantje is, ben je op gelijke hoogte met de corona. Als het tekentje op de radar (van de corona) een driehoekje dat naar beneden wijst is, betekent het dat je hoger dan de corona bent. Dus dit is de tip: Stijg met je vliegtuig op, en vlieg heel rustig omhoog, niet te steil. Vlieg net zo lang tot het tekentje op de radar (van de corona) een vierkantje is. Vlieg dan pas naar de corona toe. Dan moet het denk ik wel lukken. Ik ga even kijken of ik op stuckgamer nog een filmpje voor je kan vinden, en anders maak ik er zelf wel een. EDIT: Mensen waren me weer eens voor. EDIT 2: Oke, ik heb de filmpjes gemaakt. Ik heb ze gemaakt met mijn digitale camera, dus je moet niet teveel van de kwaliteit verwachten. :$ Het zijn 2 filmpjes, want toen ik bijna bij de corona was, was de geheugenkaart vol. Filmpje 1: Klik. Filmpje 2: Klik. Zoals je ziet vlieg ik heel rustig, en geleidelijk omhoog. Ik vlieg ook niet meteen naar de corona toe, ik vlieg eerst een stuk rechtdoor. En pas als ik hoog genoeg ben, vlieg ik richting de corona. Heel veel succes ermee, hopen dat het lukt. EDIT 3: Dit heb ik weer he, dan ben ik mijn bericht aan het editen, heb ik eindelijk de filmpjes ge-upload, plaats ik het aangepaste bericht, en dan zie ik dat het 10 minuten geleden al gelukt is. Groeten BaasBart Bewerkt: 23 juli 2006 door BaasB Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 okay bedankt het is gelukt nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.