Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil er voor mij een eiland maken,

ik ben net weer begonnen met modden en wil zo snel een eigen klein modje maken om er weer in te komen

alleen heb ik hulp nodig het eiland.

je hoeft er geen wegen op temaken alleen de basis graag getextured

eilandhl5.png

Geplaatst:

Je hebt weinig kans dat iemand even snel een eilandje voor je gaat modden.

Je hebt niet eens een team en je hebt nog niks laten zien waarvan iemand denkt, die is het eiland wel waard ;).

Geplaatst:

nee het wordt een mod wat ik zelf ga maken alleen voor het eiland heb ik hulp nodig..

voorde rest heb ik al redelijk wat gemod zoek maar op met search

Geplaatst:
  Lionel zei:
nee het wordt een mod wat ik zelf ga maken alleen voor het eiland heb ik hulp nodig..

voorde rest heb ik al redelijk wat gemod zoek maar op met search

Vriend het probleem is alleen dat het eiland 75% van de hele mod is.

Jij doet uiteindelijk dus maar 25% :puh:.

Geplaatst:

oke...

ik was niet besig om een eiland voor u te maaken. aleen het laate stuk gin niet goet. en toe hat ik geen sin meer.

maar je kan heel makelijk self een eiladn maaken. je maakt gewoon een plane, met 50 4kantje omhoot en 50 opzijn, dan laat je je platje in, die gebruik je als texture op je heele plaine, en dan rechte muis knop. edite ploy, dan op het roode 4kantje. en dan alles selecteeren wat land moet worden, en dan dat omhoog schuifen. dan heb je een eiland.

ik hoop dat je hier wat mee kan

Geplaatst:

ik hat ooit 1 eiland uit de tut van bradl h. maar hij is bezig met zen site's

maar in dat elandvan mij zaten toen ook bugs

Geplaatst:

nou eilanden maken vind ik nog steeds vaag. Wil het wel graag leren :)

Citaat
tijdelijk ofline wegens warmte.

pc van mijn pa is al kapot. de mijne wil ik niet kapot hebben. (was gister al 1x uitgevalen wegens warmte)

Maar wat voor een poke pc heb jij eigenlijk kess1991?

Die van mij heeft nergens last van.

medion :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Een eiland zoals jij wilt maken Lionel, is helemaal niet zo moeilijk. Neem gewoon eerst een plane die

een rechthoekige vorm heeft. Maak in het aan de buitenkant strand, in het midden een straat met weg,

en aan de rechterkant gras. Clone nu dat stuk net zo lang totdat jij vind dat je eiland lang genoeg is.

Plak al die rechte stukken aan elkaar met de ''snap'' functie. Om je eiland mooi af te ronden neem je een

recht stuk land, en ga je naar de modifier list, bend. Nu bend je het stuk 90 graden. Dat is je eerste bocht.

Clone die en snap hem met de andere bend zodat je een 180 graden bocht hebt. Maak je eiland mooi af

en dicht van binnen. Dit is de basiskennis, je kan er nu zelf mee gaan spelen om je eiland naar je

eigen stijl te maken.

islandrp5.th.jpg

Mvg, Wazuup :bier:

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
  medion zei:
nou eilanden maken vind ik nog steeds vaag. Wil het wel graag leren :)
  Citaat
tijdelijk ofline wegens warmte.

pc van mijn pa is al kapot. de mijne wil ik niet kapot hebben. (was gister al 1x uitgevalen wegens warmte)

Maar wat voor een poke pc heb jij eigenlijk kess1991?

Die van mij heeft nergens last van.

medion :cya:

ik heb geen poke pc :duh:

Geplaatst:
  Wazuup zei:
Een eiland zoals jij wilt maken Lionel, is helemaal niet zo moeilijk. Neem gewoon eerst een plane die

een rechthoekige vorm heeft. Maak in het aan de buitenkant strand, in het midden een straat met weg,

en aan de rechterkant gras. Clone nu dat stuk net zo lang totdat jij vind dat je eiland lang genoeg is.

Plak al die rechte stukken aan elkaar met de ''snap'' functie. Om je eiland mooi af te ronden neem je een

recht stuk land, en ga je naar de modifier list, bend. Nu bend je het stuk 90 graden. Dat is je eerste bocht.

Clone die en snap hem met de andere bend zodat je een 180 graden bocht hebt. Maak je eiland mooi af

en dicht van binnen. Dit is de basiskennis, je kan er nu zelf mee gaan spelen om je eiland naar je

eigen stijl te maken.

islandrp5.th.jpg

Of gewoon een "Noise" modifier er op zetten

• 5 weken later...
Geplaatst:
  Wazuup zei:

eigen stijl te maken.

islandrp5.th.jpg

maar hoe gebruik je de snap functie? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...