Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Levi , weer een prachtwerkje voor mekaar gekregen. De render is goed ingeblend. De text is goed in de sig gezet en goed lettertype uitgekozen.Alleen 1 ding stoort mij heel erg. Ik vind dat je de sharpen wel mag verlagen. Anders probeer is Unsharp mask : Amount 500% , Threshold 0 levels , dan zie je radius boven threshold. Begin bij 0.1 pixel , je ziet geen verschil zo moet je telkens met 0.1 pixel vooruit gaan. Dit helpt zeer hoor. En zekers bij foto's die wat blurry zijn getrokken. De border vind ik ok raar links beneden zie je precies een brush over de border. Probeer is een andere stijl van borders.

Toch heel mooi werkje , Levi :)

Geplaatst:

Bedankt voor je comment Synchro. Ik zal eens kijken wat ik aan dat sharpen kan doen en aan die border. Over dat sharpen, ik zie het heel ander dan jullie heb ik het gevoel. Op andere computers zie ik veel designs van mij te scherp.. :-(

Maar ik zal er even aanwerken.

Geplaatst:
Over dat sharpen, ik zie het heel ander dan jullie heb ik het gevoel. Op andere computers zie ik veel designs van mij te scherp.. :-(

Maar ik zal er even aanwerken.

Dat ligt volgens mij aan de gebruikte resolutie. Ik heb bijvoorbeeld 1600x1200 en dan is alles veel kleiner dan met een lagere resolutie. Wat dus inhoudt dat afbeeldingen ook veel scherper lijken.. Wat voor resolutie gebruik jij dan Levi?

Hier bij mij lijkt jouw sig ook heel scherp, maar ik heb niet echt het gevoel dat het té scherp is ofzo.. Juist daardoor lijkt het alsof de signature bekrast is, en dat maakt het zo mooi vind ik.. De border vind ik juist wel passen, die andere stijlen met van die dikke balken boven en onder vind ik maar niks. Ok, dat stukje met die brush erover is een los steekje, maar dat is zo gecorrigeerd neem ik aan.. :Y De achtergrond vind echt heel goed gelukt, echt geweldig hoe je dat gemaakt hebt. Samen met die render wordt de signature een goed geheel. Tekst geen aanmerkingen over, het is een mooi werkje geworden. :klap:

Geplaatst:

Ik gebruik 1024 x 768, alles is dan wat groter dan als ik het erg hoog zet, wat ik zelf minder lekker vindt kijken.

Dit is het plaatje wat ik heb gebruikt, ik heb hem niet uitgeknipt want dat bos haar kost mij 10 jaar en daar heb ik geen zin in, dus moest mijn inblendtalent naarboven komen.

895ziyizhangwallpaper003dl7.th.jpg

Die border zat trouwens onder wat andere layers.. :bonk: waardoor hij er volgens mij wat raar uitzag. Volgens mij is hij nu beter, maar misschien voor jullie niet. :puh:

geisha1tv4.png

Geplaatst:

Hey designers.

Heb er nog één gemaakt deze is alleen wat aparter maar I like it. :*D

Wallpaper:

895zhangziyi032lu1.th.jpg

Signature:

memoirsofageisha1np3.png

Like it? I like it. :puh:

Geplaatst:
Hey designers.

Heb er nog één gemaakt deze is alleen wat aparter maar I like it. :*D

Wallpaper:

895zhangziyi032lu1.th.jpg

Signature:

memoirsofageisha1np3.png

Like it? I like it. :puh:

Deze is ook mooi, ik vind deze persoonlijk wat mooier dan de andere. Ik denk dat dat komt door de afbeelding die je gebruikt hebt en de border. Voor de rest is het wat de dezelfde style als de andere. De achtergrond van de andere vind ik dan net weer dat beetje mooier, dat komt denk ik door die lichtbol links. Plaatje is goed ingeblend, dat hoofd naast het plaatje vind ik wat matig. Ik zou het zelf eerlijk gezegd niet doen denk ik, maar zo word het weer opgevuld natuurlijk. De border vind ik één van de mooiste dingen die je gedaan hebt, daar zitten geloof ik ook weer wat effectjes in, ik zie de afbeelding nog een keer op een lichtere opacity. De tekst niks op aan te merken, bij die andere sig vind ik de tekst heel orgineel gedaan met die chinese tekens. Petje af. :)

Misschien is deze style leuk voor een tut? :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...