sludgemeijer Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik kan de slamvan niet vinden, ik heb op de walktrough gekeken waar die precies staat ,bij een sexwinkel in LS, ik gebruik geen codes, maar staat hij er ooit geparkeerd of rijd hij langs? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ze rijden rond bij de strip in Las Venturas. En in Rodeo in Los Santos. Reageren
VforV Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik heb hem al vele malen zien rijden op straat. Hij rijdt vooral rond in Los Santos en Las Venturas. Indien hij er niet staat aan die winkel kan je even een blokje omrijden zodat het spel hem kan laten 'spawnen'. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Hij spawnt ook wel eens op The Strip Reageren
Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ik kan hem ook al niet vinden heb gekeken bij de strip enz. kan hem niet vinden had hem een keer van de parkeerplek geplukt maar toen reed een of andere mislukte super gt rijder me omver en ontplofte de hele boel nu kan ik hem niet weer vinden..! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) WIKIGTA de site voor al uw GTA antwoorden: Slamvan Locatie Je moet wel al de Slamvan kunnen Exporteren. Anders staat hij er niet. PS. staat hij er niet loop dan een blokje om en kom dan terug. ASPHALT Bewerkt: 24 juli 2006 door ASPHALT Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Als je export al gedaan hebt kan je hem ook kopen Reageren
Drikus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 K heb er al een..! heb nu de hummer op code staan lol..! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.