niels123 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 hey alemaal weet iemand waar ik dit karretje kan vinden ? groetjes niels Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Zo te zien bestaat dat karretje niet echt in het spel, maar is het een modificatie. Dus kan je dit karretje alleen in het spel zetten als je de mod installeert, ik zal eens kijken voor jou of ik de mod voor dat karretje kan vinden. ______________________ Je kan dat aanhangwagentje verkrijgen met de Carspawner. Klik >>>hier<<< om het te downloaden. Bewerkt: 23 juli 2006 door Pietje II Reageren
megamaggot Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) ik dacht dat je dit niet kon vinden in san andreas,hier was al eens een topic over:je kon het alleen spawnen met de noobmode of de armax voor de ps2. als het een streetcleanerwagentjes is ofzoiets is hier al een topic over. greetz,MM EDIT:43seconden te laat. Bewerkt: 23 juli 2006 door megamaggot Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 met n00bmode kan je geen aanhangers spawnen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Inderdaat is hier al een soort degelijk topic over <Klik hier> Reageren
niels123 Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 staat hij er nog bij de ps2 in ? Reageren
niels123 Geplaatst: 23 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 maar ik heb hem met img tool verandert met die volvo en die aanhangwagen ... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 maar ik heb hem met img tool verandert met die volvo en die aanhangwagen ... Dan spawn je de trekker + aanhangwagen gewoon met de carspawner. Dan kun je gewoon met de Volvo+aanhanger rijden. Download de carspawner >>>hier<<<. Veel plezier ermee! Reageren
Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ik weet niet hoe of wat maar dat karetje heeft mijn broertje gezien...! die reed rond achter eenofander schoonmaak karetje ik gellooof het nog niet maar toch hij zag hem.>! Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Dan zal je broer je vast vergist hebben, want het zou maar raar zijn zou jouw broer de enige in heel de wereld zijn die dat karretje zou gezien hebben zonder modificatie's. Helaas is hij alleen maar met de PC te verkrijgen en dus niet met de PS2 (of de Xbox). Reageren
Drikus Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 dat kan daarom geloofde ik het ook niet Reageren
14bjorn Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ik heb die car spawner gedownlaod maar kan iemand me uitleggen hoe hij werkt aub groeten bjorn Reageren
gta fan man Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) ik dacht dat je dit niet kon vinden in san andreas,hier was al eens een topic over:je kon het alleen spawnen met de noobmode of de armax voor de ps2.als het een streetcleanerwagentjes is ofzoiets is hier al een topic over. greetz,MM EDIT:43seconden te laat. ik heb noomode onder waar kan ik die dan vinden volgens jou onder welke wagens? Bewerkt: 25 juli 2006 door gta fan man Reageren
rems GTA Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik heb genoeg mods gezien over trailers en aanhangers. Maar heb je ook echt aanhangers bij gta SA? Niet dat ik weet !!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.